“Fantastisch”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Jens B
“Fantastisch”
Beoordeeld op 10 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Juni 2018, de timing van de vakantie van onze zaalvoetbalploeg. Met een grote groep van 23 personen waaronder 9 koppels was het niet eenvoudig om een geschikte locatie te vinden. Le Maine Menot voldeed aan al onze verwachtingen. Voldoende slaapplaatsen en privacy voor iedereen, voldoende badkamers en vooral een prachtige tuin met bijhorend uitzicht.

Een erg ruime accommodatie met een mooi zwembad zijn de sterkste troeven van deze locatie. De speelkamer met bijhorende pingpongtafel en pool zijn een mooie extra. Er zijn bovendien ook voldoende plaatsen om buiten gezellig samen te eten, aperitieven, …

De eigenaars Frans en Sue staan steeds klaar wanneer er kan geholpen worden met activiteiten of bij problemen. Het restaurant Le Moulin is een goede combinatie samen met een kayak tocht, ook daar heeft Frans met plezier voor de reservatie gezorgd.

Een absolute aanrader zijn de kookkunsten van Sue. Wij hebben hier twee keer van gebruik gemaakt en het was een echte aanrader, waarvoor dank ‘tante’ Sue!

Kortom, een geslaagde vakantie in een rustig gelegen en ruime locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

#MissionMaineMenot

Zvc Fifty 50

benjaminv ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Het was in één woord fantastisch”
Beoordeeld op 7 januari 2018 voor een verblijf in oktober 2017

In het kader van het 50 jarige huwelijk van mijn ouders hebben we met onze hele familie een week op het landgoed Le Maine Menot doorgebracht.
Door de relatief hoge ligging op een heuvel is het uitzicht op de omgeving alleen al een beleving.
Het huis is groot maar heeft toch een intieme sfeer. Je gelooft je oren en ogen niet als de eigenaar Frans je vertelt dat hij het huis min of meer van de grond heeft opgebouwd.
Het is zeer geschikt voor grote groepen, wij waren met 15 man, omdat er genoeg privacy is voor iedereen. (Met 15 man waren er zelfs nog steeds slaapruimtes over).
Als je bij aankomst geen tijd hebt om te koken, maakt Suse een heerlijk gerecht voor je en doet zelfs boodschappen zodat er tijd is om even te 'landen' na een vlucht of lange autorit.
De sterrenhemel is een van meest indrukwekkende die ik gezien heb bij het ontbreken van strooilicht.
De natuur is adembenemend, en je kan er prachtige wandelingen maken in de omgeving.
Mocht er iets zijn, is een belletje genoeg om Frans te laten komen om het op te lossen. Kortom, no stress.
Mijn ouders hebben bij het zwembad na 50 jaar opnieuw de huwelijks belofte aan elkaar gedaan en daarna een heerlijke duik genomen. Het was onvergetelijk.

Nora en J ...
“Een fantastische week!!”
Beoordeeld op 1 november 2017 voor een verblijf in juni 2017

In juni 2017 waren wij, ter ere van de 90-e verjaardag van onze moeder, een week met oma, kinderen en kleinkinderen op Le Maine Menot. Wat hebben we allemaal genoten van dit heerlijke familiehuis op deze unieke plek. Het huis is van alle gemakken voorzien maar ook heel gezellig en sfeervol ingericht. De vele terrassen rondom het huis en het adembenemende uitzicht maken het plaatje compleet. De kinderen hebben genoten van het zwembad en de pingpongtafel. Ook zijn er aardig wat balletjes op het jeu de boules veld gespeeld. De omgeving is werkelijk de moeite waard. Dit is een prachtig idyllisch stukje Frankrijk met z’n glooiende heuvels en zoveel kleuren groen. De golfers onder ons konden hun hart ophalen op één van de mooie golfbanen niet ver uit de buurt maar ook de marktjes en Brocantes waren goed te vinden. Dank voor alles aan het vriendelijke gastechtpaar! En de welkomstmaaltijd die zij voor ons op de dag van aankomst hadden bereikt was heerlijk! Zodra we weer iets groots te vieren hebben komen we zeker terug!
Fam. Olivier

rutger s
1 beoordeling
“Fantastisch huis, goede voorzieningen en mooie omgeving”
Beoordeeld op 6 november 2016 voor een verblijf in mei 2015

Verblijf met de familie (14 personen), tijdens de Mei vakantie in 2015. Is erg goed bevallen, Het is een fantastisch huis, met zeer goede voorzieningen. Voor iedereen was er genoeg te doen.

Ook de omgeving is erg mooi. Typisch Franse dropjes.

Wij gaan het huis weer boeken.

Service
Minpunten: Gasbarbecue. Was niet slecht, maar kan beter.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Aanbevolen voor:
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Jona C
Mechelen, België
1 beoordeling
“Fantastisch vakantiehuis voor de hele familie of een (ruime) groep vrienden”
Beoordeeld op 21 juli 2014 voor een verblijf in juli 2013

Le Maine Menot is een zeer aangename en ruime woning op een heuveltop van waaruit je een prachtig zicht hebt op de omgeving. De grote tuin, de verschillende terrassen, het zwembad en de ruime 'speelzaal' zijn ideaal als je met veel kinderen bent. In de omgeving kan je enkele mooie stadjes bezoeken. Nog 2 aanraders : kanovaren op de Dronne in Aubeterre en uit eten in "La Tourbière".

Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
23 aug 2016
Hallo Familie Ceupens, 3 jaar waren jullie onze gasten. Uitstekende weken totdat jullie besloten niet meer gezamenlijk op vakantie te gaan. Jammer, want jullie waren graag geziene gasten. Hopelijk gaat er een reunie komen en kiezen jullie weer Le Maine Menot uit.
Jesaseme
Leusden
1 beoordeling
“Genieten van een geweldig huis en van la Belle vie en France.”
Beoordeeld op 17 juli 2014 voor een verblijf in juni 2014

Met 12 volwassenen en 7 kinderen (jonger dan 3 jaar) hebben wij enorm genoten van alle faciliteiten.
Ondanks het wisselvallige weer hebben wij regelmatig kunnen zwemmen en lekker kunnen eten op de terrassen en in de Abri.
Het door jullie bereide diner inclusief wijnproeverij was een echt avondje uit in eigen huis. Kinderen op bed, babyfoon op tafel en genieten van het lekkere eten en de heerlijke wijn.

De Masterbedroom die wij erbij hadden geboekt heeft een heerlijk bed, luxe inrichting en een geweldige douche. In één woord GENIETEN van LA
BELLE VIE EN FRANCE.

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
23 aug 2016
Inderdaad, het was een erg gezellig verblijf en ook wij hebben genoten van jullie groep. We hebben jullie feedback ook serieus genomen. Inmiddels zijn alle slaapkamer vloeren opnieuw vastgeschroefd en is overal nieuw parket gelegd. Er kraakt niets meer!
Amsterdam, Nederland
Beoordeeld op 5 juli 2014 voor een verblijf in mei 2013

Service
Pluspunten: De enorme ruimte zowel binnen als buiten
Minpunten: Het weer
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
23 aug 2016
Jullie hebben de ervaring van april en van de zomer het jaar erop. 2 Heerlijke weken gehad met jullie vriendengroep. Nu de kids studeren wordt het wat moeilijker organiseren. We hopen toch op een reunie ergens. Tot ziens en nogmaals dank.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren