“Effe lekker eten”
Beoordeling van Academico

Academico
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Sao Bartolomeu de Messines
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd in de vakantie op zoek naar een restaurant om te dineren. Vandaag dit restaurant uitgezocht. Vriendelijke bediening en een mooie kaart. Wij zijn gegaan voor de turkey met champignons. Lekker een beerje zout, maar met 28 graden is zout een goede aanvulling. Lekker stukje kalkoen met friet en rijst. En een salade met kruiden en zeezout. Erg smakelijk. Interieur was simpel maar goed.

Datum van bezoek: september 2020

30 december 2019 beoordeeld

de mensen in academico zijn altijd vriendelijk en hartelijk,je hebt altijd een gastvrij gevoel,en of je nu een dagmenu neemt of alles van de kaart,het smaakt altijd,tegen een redelijke prijs

Datum van bezoek: december 2019
27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lijkt bijna een gewoon café, je loopt er zo voorbij. Maar zeker niet doen. Ga binnen en bestel de Cataplana van zeevruchten. Werkelijk verrukkelijk. Eet je niet vol aan het brood vooraf of de bijgeserveerde frieten of rijst want dan krijg je die kom nooit leeg en dat zou zonde zijn. Venusschelpen, grote mosselen, gamba's, kreeft in een zalige bouillon. Om duimen en vingers vanaf te likken. Jammer dat er rondom ons op het overdekte terras gerookt werd. Verder een topper.

Datum van bezoek: juni 2019
18 mei 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst!
Genoten van de hapjes als aperitief, inclusief de verse geitenkaas van een lokaal bedrijf.
Heerlijke visschotel voor twee personen mét kleine kreeft gegeten en afgesloten met een lokale digestief. We gaan nog terug! Dankjewel Fabio en team!

Datum van bezoek: mei 2019
17 maart 2019 beoordeeld

prima diner, lokale cuisine, goede sfeer, vlotte en zeer vriendelijke bediening. Opgelet je loopt zo het restaurant voorbij als je niet oplet...

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Academico bekeken, bekeken ook

Sao Bartolomeu de Messines, Faro District

In Academico geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.