“Voortreffelijk eten aan de boulevard van Yerseke ”
Beoordeling van Nolet's Vistro Restaurant

Nolet's Vistro Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Yerseke
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Nolet's Vistro is gelegen nabij de jachthaven van Yerseke. Dichtbij de bron voor vis, schaal- en scheldieren. Producten als mosselen, oesters, kreeft en diverse vissoorten worden in bistro-achtige sfeer geserveerd. Met kernwoorden als vers en puur is Nolet's Vistro uw adres voor zowel zakenlunch, groepsbijeenkomst of voor een gezellig etentje met familie of vrienden.
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter ere van onze trouwdag uitgeweken naar ons buurdorp Yerseke. Wat hebben we genoten, super lekker gegeten. Ook voor de kinderen was van elk gerecht op de kaart een kindergerecht te bestellen. De bediening was top en de gastvrouw heel attent, geïnteresseerd en vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juni 2021
Rajenne de Reiger, Overige van Nolet's Vistro Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Beste gast,

Wat een ontzettend lieve review mochten we van u ontvangen. Hartelijk bedankt.
Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben en dat jullie de moeite hebben genomen om ons te beoordelen.

27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker. Jammer dat het
Personeel kil en koud was. Niet prettig zitten. Bij binnenkomst amper gegroet en gewezen naar de tafel, niet netjes eetsmakelijk zeggen wanneer het eten word geserveerd en tussen het voor en hoofdgerecht zat ongeveer 30 seconde.
Erg jammer want het eten was echt zalig.

Datum van bezoek: juni 2021
Rajenne de Reiger, Overige van Nolet's Vistro Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw review.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze te schrijven. Heel fijn om te horen dat u zo genoten heeft van het eten.
Ik baal er persoonlijk wel van dat het personeel zo koud en kil was. Dit is namelijk niet hoe het hoort te zijn. Wij gaan dit dan ook intern bespreken en ik hoop dat u de volgende keer een betere ervaring hebt.

Een hartelijke groet,

18 juli 2021 beoordeeld

Wat hebben wij genoten. Zulke lekkere menu's die ze aanbiedingen. Bediening onopvallend en toch aanwezig op de juiste momenten. Echte klasse.

Datum van bezoek: juli 2021
Rajenne de Reiger, Overige van Nolet's Vistro Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2021

Beste Ingrid,

Wat ontzettend fijn om deze mooie review te lezen. Dankuwel.
Goed om te horen dat u zo genoten heeft. Dat is voor ons het belangrijkste!

Een hartelijke groet,

14 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al enkele jaren. Het menu en de keuzes zijn schitterend
Hier moet je zijn om verse vis te eten
Professionele en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader

Datum van bezoek: juli 2021
Rajenne de Reiger, Overige van Nolet's Vistro Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2021

Beste gast,

Wat een feestje om zo'n mooie review te lezen.
Dank u wel!!!

Graag weer tot een volgende keer!

30 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar een paar dagen Goes. Tevoren een reservering gemaakt bij Nolet! Geweldig, fijne beleving qua eten en zeker ook qua sfeer. Fijne bediening! Om een rustige tafel gevraagd en daar was rekening mee gehouden, dat maakt het voor de beleving van eten extra fijn. Alles kraak vers. Complimenten voor de overheerlijke mosselen!

Datum van bezoek: mei 2021
Rajenne de Reiger, Overige van Nolet's Vistro Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2021

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Zo goed om te lezen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad. Dit is waar we het elke dag weer voor doen.
Heel erg bedankt.

Ik hoop graag tot een volgende keer,

Reizigers die Nolet's Vistro Restaurant bekeken, bekeken ook

In Nolet's Vistro Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.