La Pantoufle Verte(Montauriol)
  • Gratis parkeren
Mas Des Olivettes(Montauriol)
Zie aanbieding
21 mei 2018 beoordeeld

We arriveerden met autopech. Kwamen op een fantastisch mooie locatie terecht en vonden in onze gastheer en gastvrouw twee hele betrokken mensen. Ze gaven ons tips voor de wandelingen en bezienswaardigheden; namen de moeite telefoonnummers te zoeken en te geven. Serveerden dagelijks een prima ontbijt en hadden altijd gekoeld drinken klaar staan.
Dat het weer wat kouder was dan verwacht, daar konden zij niets aan doen. Maar telkens gaven ze weer nieuwe suggesties om toch een welbestede dag door te brengen. Wij komen zeker terug in deze chambre d'hotes waar je op verzoek ook van een uitstekende table d'hotes kunt genieten.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
31 december 2017 beoordeeld