“What you see is what you get”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

tomasdk20 ...
Beerse, België
1 beoordeling
“What you see is what you get”
Beoordeeld op 23 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Mooi, ruim en licht huis met alle noodzakelijke voorzieningen. Zoals op de foto’s van de website wordt weergegeven. Goed uitgeruste keuken. Ruime garage voor 2 wagens, met tafeltennis tafel. Enige dat tegenviel tijdens ons verblijf was het weer. Het was fris en erg winderig en dat hadden we niet verwacht. Het was bijvoorbeeld te koud om ‘s avonds buiten te eten. Ook de kinderen konden niet lang zwemmen in het zwembad omdat het te koud was. Verder schitterend verblijf in deze mooie woning, die overigens goed gelegen is. Op 20’ rijden van Lissabon en ook van Sintra. Wij hebben ervan genoten!

Datum van verblijf: juli 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
6 aug 2018
This beautiful family left our house as clean as they found it. It is so good to welcome guests that look after our property as if it was their own. The weather was really not as good as it should be. We hope the family will return to profit completely of all the amenities. Thank you so much for your review.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren