“Beoordeling huisje”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Eric O
1 beoordeling
“Beoordeling huisje”
Beoordeeld op 6 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

We hebben het huisje gehuurd met twee personen. Groot genoeg en we hebben een heerlijk verblijf gehad. Toen we aankwamen zijn we ontvangen door twee hele lieve eigenaren, waarvan de meneer goed Engels spreekt. Alles werd goed uitgelegd en het hele huisje was keurig schoon.
Het fijne aan het huisje is dat er een garage is, waar de auto veilig geparkeerd kan worden, mits je met de auto bent.

Voor herhaling vatbaar!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren