“Topverblijf”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Martona19 ...
2 beoordelingen
“Topverblijf”
Beoordeeld op 27 februari 2018 voor een verblijf in juni 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We werden heel gastvrij ontvangen door de verhuurders. Het appartement is voorzien van alle gemakken. Zwembad meestal lekker rustig. Playa d Aro is een leuke badplaats waar we regelmatig terugkomen. Thanks to mister Montse!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 mrt 2018
Thanks and see you son.
Montse
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren