“A pearl in the country!”
Beoordeling van Alla Posta dei Donini

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Alla Posta dei Donini
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in San Martino in Campo
17 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel biedt in elk seizoen voor elke reiziger een zeer aangename verblijfplaats aan.
Het si ondergebracht in een palazzo dat zeer mooi is ingericht en enkele schatten aan decoratie herbergt in bepaalde salons. Deze kunnen bezocht worden op eenvoudig verzoek. En bovendien ook geboekt worden voor speciale gelegenheden zoals voor een huwelijk. Zij zijn hier trouwens gespecialiseerd in het inrichten van trouwpartijen. Het restaurant is zeer lekker en biedt een verfijnde lokale keuken met veel verse produkten. Mooie wijnkaart, doch goed geprijsd. Kamers zeer aangenaam en fris ingericht. Alle accommodaties voorzien. Ontbijt was verbluffend en uitgebreid! Spa niet bezocht.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
PTD43, Responsabile relazioni con la clientela van Alla Posta dei Donini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2017

Dear Bart,
thank you for sharing your experience. We are glad that you had a nice stay with us enjoying the food as well as the room and the charm of our venue (indeed a pearl in the country!). We are looking forward to welcoming you back again!

E. S.

17 september 2016 beoordeeld

Mooie kamer, lekker eten, driegangenmenu met elk 3 keuzes, mooie tuin, zeer goede wifi. Goede ligging voor bezoek aan verschillende locaties (Perugia, Terni (Marmore Waterfalls), Trasimeno Lake). Wellnes met indoor zwembad;

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
PTD43, Responsabile relazioni con la clientela van Alla Posta dei Donini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

Dear Cindy,
we appreciate the time you took to share your review. Thank you for mentioning our restaurant Pantagruel and our strategic position for visiting Umbria. We are happy that you had a nice stay with us and hope to welcome you back in our hotel.

25 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met grote groep vrienden hier voor een volle week geboekt .Zeer goede uitvalsbasis voor bezoek aan interessante plaatsen in Umbrie.Zeer comfortabel hotel in rustige omgeving.Uitstekend ontbijt ,vriendelijke service.Leuke tuin met mooi zwembad .Ook indoor zwemmen mogelijk.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
PTD43, Responsabile relazioni con la clientela van Alla Posta dei Donini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dear Guest,
it was a pleasure hosting your group and we are happy to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for choosing Alla Posta dei Donini Hotel and sharing your opinion on Tripadvisor. If you will have another chance to visit Perugia and Umbria, we'd love to host you again.

13 augustus 2015 beoordeeld

Mooie kamer, alles zeer goed onderhouden,vriendelijk personeel, lekker eten: driegangenmenu, veel keuze; mooi zwembad met handdoeken en comfortabele ligstoelen, zalige tuin, prima Wifi, kortom schilderachtig mooi!!!

Kamertip: Alle kamers lijken mij goed gelegen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
PTD43, Responsabile relazioni con la clientela van Alla Posta dei Donini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2015

Dear Chris,
we are glad to know you enjoyed your stay with us. Thank you for your nice comments about the hotel and services. We look forward to welcoming you once again in the near future.

4 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren hier nu alweer voor het 6e jaar in dit fantastische oord tijdens de Umbria Jazz -dagen in juli en elke keer is het na het grandioze Jazz-festijn in het roerige Perugia een oase van rust in dit paradijselijke oord, met zijn heerlijke zwembad,sfeervolle kamers met oh zo nodige airco,prachtige ruime badkamers, perfect verzorgd ontbijt en als overal Italiaanse super-service.Het blijft een genot hier te verblijven voor onze 4-5 dagen en zullen wederom zeker terugkomen. Een absolute aanrader!!

Hans L Amsterdam Olanda

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
PTD43, Responsabile relazioni con la clientela van Alla Posta dei Donini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2015

Dear Guest,
thank you for your loyalty and for taking time to write such a great comment about your last stay at Alla Posta dei Donini Hotel. Moreover, we would like to thank you very much for describing our services and the relaxing atmosphere that surrounds the hotel.
It will be an honor to welcome you back very soon!

31 juli 2015 beoordeeld

Hotel met prachtige kamers in een aangenaam park. Naast het hotel is er in het dorp niet veel doen maar met een stad als Perugia op 10 km is dit geen straf. Ontbijten in het park, een heerlijk zwembad en een uitstekend restaurant maken deze gelegenheid echt uitstekend.

Dear Guest,
it is a great pleasure to read that you enjoyed your stay with us. Thank you again for recommending Alla Posta dei Donini Hotel, we look forward to welcoming you back very soon!

Regards

E. S.

19 december 2014 beoordeeld

Hotel alla po sta die donini beantwoordt op elk vlak aan je verwachting: aangenaam park, historische kamers, weelderige ontvangst. Dit hotel kan zich terecht beroepen op de klassificatie `historische hotels`.
Een ideaal vertrekpunt voor de verkenning van Perugia en Umbrië.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde voor zaken
PTD43, Responsabile relazioni con la clientela van Alla Posta dei Donini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2014

dear Swatsie,
thanks for your kind review! We hope you can find other occasions to come back alla Posta dei Donini.
we wish you a marry Christmas and happy new year.
best regards
Lucia

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van San Martino in Campo in overweging
op 9,6 km afstand
Borgo Dei Conti Resort
nr. 1 van 1 in Boschetto Vecchio
502 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Alla Posta dei Donini geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Alla Posta dei Donini

Adres: Via Deruta 43, 06132 San Martino in Campo, Perugia, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Umbrië > Province of Perugia > Perugia > San Martino in Campo
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in San Martino in Campo
Prijsklasse: € 89 - € 208 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Alla Posta dei Donini 4*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L., Agoda, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Alla Posta dei Donini met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?