“Geweldige gastvrijheid”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Tijdens onze wijnreis in de Piemonte verbleven wij bij Cascina Dani. Gastvrouw Zara heeft alles gedaan om ons in de watten te leggen. Zowel bij het ontbijt als diner. Voorts heerlijke wijnen van eigen domein. Elke dag zwemmen. Deze Agroturismo biedt een uitstekende uitvalsbasis voor tochtjes naar Asti (20 min.) enTurijn. Maar ook naar Aqui Terme, Alba en Barolo.
Dichtbij ligt het dorpje Nizza Monferato met goede restaurants. Wat vooral in de herinnering blijft is de hartelijke, gastvrije, goedlachse Zara. Dat kom je maar weinig tegen. Een Italiaans pareltje.

Bedank R.J. K

22 mei 2018 beoordeeld

Zowel de proeverij van de wijnen, met geweldige uitleg en vol vuur en passie, als het diner waren ver boven gemiddeld van kwaliteit en presentatie

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een club wijnvrienden aan het diner. De gastheer heeft een ruime keus aan wijnen en ook de gastvrouw is niets te veel om het je naar het zin te maken.
Alle gerechten waar top ! Zeker een adres om voor om te rijden!!
Martin uit Nederland

6 juni 2016 beoordeeld

Een mooie schone agriturismo, wel wat koel doordat alles van baksteen is wel lekker in de zomer maar in de winter ongezellig.
Ontvangst , zeer vriendelijk en de kamer goed verwarmd.met uitstekende bedden. Goed ontbijt.Ligging aan de voet van een dorp goed voor een overnachting op doorreis.

12 juli 2015 beoordeeld

We hebben er vaker gegeten en elke keer is het weer een feestje. Inmiddels is er een nieuwe chef die de gerechten een nieuwe impuls geeft. De gastvrijheid was en is top. Zahra is een zeer goede gastvrouw. Aangevuld met Andrea, die de wijnen verzorgd, is het een gouden duo!

Reizigers die Cascina Dani bekeken, bekeken ook

San Marzano Oliveto, Province of Asti

Agliano Terme, Province of Asti

In Cascina Dani geweest? Deel je ervaringen!