“Fantastische plek”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische plek”
Beoordeeld op 13 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Met ons gezin hier mogen vertoeven. Prachtig weids uitzicht, mooie kamers met goede bedden. En het eten is ongelofelijk goed. Dat wordt bereid door de vrouw des huizes, we hebben op veel plaatsen gegeten maar zelden zo lekker. Daarnaast een mooi groot zwembad waarvan het water een heerlijke temperatuur heeft ( ook niet overal).

Een zeer schone en verzorgde accommodatie perfect om meerdere dagen vakantie te vieren

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 aug 2017
Bedankt en tot de volgende maal.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren