“Mooie woning aan drukke weg”

Beoordeling van The Studio (123)

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Carolien ...
1 beoordeling
“Mooie woning aan drukke weg”
Beoordeeld op 17 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

Het deel vd woning voor gasten is goed verzorgd. Geweldig uitzicht, veel ruimte, grote goed geoutilleerde keuken, vrij schoon, eigen tuin, tv met heel veel kanalen. Inrichting is wel gedateerd. Heel jammer dat het langs een grote (in de zomer) drukke weg ligt, de auto's razen op enkele meters voorbij. Zee en kustpad op loopafstand en ook met bus bereikbaar. Kan alleen per week geboekt worden.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 sep 2017
Thank you for your review, we will pass your comments onto the Owner. We hope we can welcome you back to Wales in the future.
Coast & Country Holiday Team

Bedankt voor uw beoordeling, we zullen uw reacties doorgeven aan de eigenaar. Wij hopen dat we u in de toekomst weer naar Wales kunnen verwelkomen.
Coast & Country Holiday Team
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren