Beschikbaarheid

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Horrorhuis”
Beoordeeld op 17 mei 2017 voor een verblijf in December, 2016

Het huis is verschrikkelijk vies, oud, onpraktisch, uitgeleefd binnen en buiten. Bij onze aankomst in december (we zouden hier nieuwjaar vieren met vrienden) zijn we ná een inspectie van het huis met zijn allen terug naar huis gereden, zo erg was de toestand. De tuin is eerder een weiland waar ik zelf geen koe op zou laten grazen wegens putten en stenen en rommel.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 mei 2017
Bonjour, c'est gens non jamais dormi dans notre établissement !
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren