“Prachtige lokatie maar slechte service.”
Beoordeling van Bolina

Bolina
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Restaurants in Porto Tricase
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch was prima maar toen we voor n diner gingen klopte er nix. Ober deed er lang over om de bestelling op te nemen. Uiteindelijk ging t bij t drankje al mis en daarna kwamen de hoofdgerechten toen we nog aan t voorafje zaten. Terug gestuurd maar dan gaat t helemaal mis want t gaat in n warmhoudkast. Dit te koste van de kwaliteit.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

12 juli 2018 beoordeeld

vandaag beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld

Reizigers die Bolina bekeken, bekeken ook

Tricase, Lecce (provincie)

Tricase, Lecce (provincie)

In Bolina geweest? Deel je ervaringen!