“Super Italiaan in Nuenen!”
Beoordeling van iFratelli

iFratelli
Geclassificeerd als nr. 24 van 36 Restaurants in Nuenen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier vaak, om te eten of af te halen. Fantastische verse pizza’s, pasta's en panini’s.
Daarnaast ook zeer goede delicatessen zoals bijvoorbeeld nougat en lekkere wijnen. Tevens oa olijf olie en ingrediënten om zelf pizza’s te maken.
Een aanwinst voor Nuenen.

Datum van bezoek: september 2019

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurantje. Zomaar gevonden in Nuenen. Een pareltje. De uitbater blijkt een lid van bekende Haarlems/Italiaanse horecafamilie te zijn. En dat is te merken. Eten was perfect.

Datum van bezoek: juni 2019
28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier vaak, zaak is vernieuwd en nu meer zitplaatsen om te eten. Heerlijke verse pasta's, paninis, en pizza's. Ook om mee te nemen.
En vaak ga ik voor het beste bakje in het dorp. Altijd met een lekkernij. Een echte canoli of noga of een cantuci. Als je niet geweest bent heb je wat gemist.
Doe Carlo de groeten van Frits als je er bent dan weet ie dat tripadvisor werkt.
Ciao Frits

Datum van bezoek: maart 2019
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier vaker en heb nog elke keer lekker gegeten! De pizza's zijn goed en de pasta's zijn ook super lekker! Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige mensen en vers bereid! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vandaag voor 3 personen een pizza besteld. 3 keer een pizza met salami voor ieder €9,50 per stuk. Het was erg een onaangename maaltijd. De pizza was veel te vet, te zout en had alleen maar salami verder niks aan garnituren erop. Achteraf geen voldaan gevoel en nog honger. Voor een prijs waar je het wel voor zou verwachten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die iFratelli bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Nuenen, Noord-Brabant

In iFratelli geweest? Deel je ervaringen!