“Typisch Italiaans en heerlijke pizza's en pasta's”
Beoordeling van iFratelli

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
iFratelli
Geclassificeerd als nr. 23 van 35 Restaurants in Nuenen
19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten bij zeer gastvrije eigenaar. Zeker een aanrader in het Nuenense..... Alles uit eigen keuken en vers gemaakt. Probeer zeker de Lasagna eens.

Datum van bezoek: oktober 2016

18 oktober 2016 beoordeeld

Kwaliteit van het eten speelt geen rol: je moet zo lang wachten dat je al geen etenslust meer hebt. Erg druk, te weinig personeel.

Datum van bezoek: mei 2016
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier al regelmatig Italiaans eten wezen halen. Altijd verse producten en een heerlijk resultaat. Vriendelijke bediening, parkeren voor de deur en prijs kwaliteit is super.

Datum van bezoek: oktober 2016
13 september 2016 beoordeeld

In de zaak zelf hebben we nog niet gegeten, maar met enige regelmaat halen we er gerechten of laten we gerechten bezorgen (bijvoorbeeld voor verjaardagen). Kwaliteit van de gebruikte producten en bereidde gerechten is hoog en de servicegerichtheid van de eigenaar helemaal top!

Datum van bezoek: juli 2016
9 juli 2016 beoordeeld

I Fratelli (de gebroeders) hebben met hard werken hun bestaan opgebouwd. Eerst in Stiphout waar broer Sandro de scepter zwaait en sinds een paar jaar ook in Nuenen waar Carlo de chef is.
Wat ze maken is altijd heerlijk. Mijn favorieten zijn toch wel de pizza's want ik vind ze de lekkerste van de regio! Het gaat om de versheid van de ingrediënten en dat zit bij i Fratelli absoluut snor. De pizza's die ik heb gehad waren allen onder de 10 euro dus goede prijs/kwaliteit verhouding.
Je kunt als je wilt het ter plekke op eten; binnen in de sfeervolle winkel of buiten op het kleine terras. En als je dan nog een toetje wilt... ga je gewoon even een ijsje halen bij de buren. In Stiphout helaas geen tafeltjes maar voor ijs ga je door naar Il Circo!
Zin in lunch? Verse broodjes! Of iets anders dan pizza? Probeer dan eens de heerlijke dagvers gemaakte pasta's in wisselende samenstelling.
O ja: ben je een kleine eter vraag dan om een kleine pizza...
En als je een feest gaat geven vraag ze dan eens naar de cateringmogelijkheden. Je zult versteld staan van wat ze kunnen maken en presenteren voor je.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die iFratelli bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

In iFratelli geweest? Deel je ervaringen!