“Reunie”
Beoordeling van Restaurant Goesting

Restaurant Goesting
Reserveren met
Restaurant Goesting is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Nuenen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende gerechten en goede bediening. De nougatine ijstaart was mínder. Te vet beter met roomboter en meer progres

Datum van bezoek: december 2018

4 weken geleden beoordeeld

Het ontvangst bij goesting was spontaan vriendelijk. We mochten zelf een tafel uitzoeken. De gerechtjes waren heeeeeerlijk en goed verzorgd en mooi op het bord geserveerd! De bediening was vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: december 2018
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant op een mooie locatie midden in het centrum van Nuenen.
Goed eten, fijne bediening, gezellig restaurant!

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine, heerlijke gerechtjes! Met mijn kleine maag prima om toch een aantal rondes mee te kunnen doen. Heel vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: september 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service. Iemand uit ons stel heeft een lactose intolerantie en ook gluten kan een probleem zijn. Goesting heeft afzonderlijke menu’s hiervoor samengesteld. Zij hebben onze verwachtingen overtroffen. En super lekker gegeten. Leuke manier van foodsharing!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurant Goesting bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

Nuenen, Noord-Brabant

In Restaurant Goesting geweest? Deel je ervaringen!