“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Restaurant Goesting

Restaurant Goesting
Reserveren met
Restaurant Goesting is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Nuenen
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine, heerlijke gerechtjes! Met mijn kleine maag prima om toch een aantal rondes mee te kunnen doen. Heel vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: september 2018

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service. Iemand uit ons stel heeft een lactose intolerantie en ook gluten kan een probleem zijn. Goesting heeft afzonderlijke menu’s hiervoor samengesteld. Zij hebben onze verwachtingen overtroffen. En super lekker gegeten. Leuke manier van foodsharing!

Datum van bezoek: september 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met zijn 3en op het terras genoten van de heerlijke hapjes. De varkenshaas was heerlijk en leuk geserveerd. Bediening is goed. We komen zeker nog n keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Plaatje om te zien en heerlijk om te eten; lunchplankje bij Goesting! Ik had hier alleen ooit gedineerd. Bij toeval nu hier voor de lunch. Hier kom ik nog een keer voor terug! Niet alleen keuze uit verschillende plankjes maar daarbinnen ook nog eigen soepje kunnen kiezen. Bediening was top. Vlot en vriendelijk. Lekker terras. Beter wordt het niet.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag hebben we hier goed gegeten voor het vaste bedrag van 29,50 euro (excl. Dessert). Voor deze prijs mag je onbeperkt -per gang- 1 klein gerechtje per persoon bestellen. Een leuk concept. De bediening was perfect, zeer attent. Je hebt meerdere restaurants die dit concept hebben maar hier vonden we de kaart uitgebreid en voor ieder wat wils (vis,vlees, vegetarisch).

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurant Goesting bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

Asten, Noord-Brabant

In Restaurant Goesting geweest? Deel je ervaringen!