“Ontspannen genieten”
Beoordeling van Restaurant Goesting

Restaurant Goesting
Reserveren met
Restaurant Goesting is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Nuenen
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met zijn 3en op het terras genoten van de heerlijke hapjes. De varkenshaas was heerlijk en leuk geserveerd. Bediening is goed. We komen zeker nog n keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2018

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Plaatje om te zien en heerlijk om te eten; lunchplankje bij Goesting! Ik had hier alleen ooit gedineerd. Bij toeval nu hier voor de lunch. Hier kom ik nog een keer voor terug! Niet alleen keuze uit verschillende plankjes maar daarbinnen ook nog eigen soepje kunnen kiezen. Bediening was top. Vlot en vriendelijk. Lekker terras. Beter wordt het niet.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag hebben we hier goed gegeten voor het vaste bedrag van 29,50 euro (excl. Dessert). Voor deze prijs mag je onbeperkt -per gang- 1 klein gerechtje per persoon bestellen. Een leuk concept. De bediening was perfect, zeer attent. Je hebt meerdere restaurants die dit concept hebben maar hier vonden we de kaart uitgebreid en voor ieder wat wils (vis,vlees, vegetarisch).

Datum van bezoek: juli 2018
16 juli 2018 beoordeeld

Met prachtig weer op het terras gezeten. Vlotte en aardige bediening. Leuke variatie aan kleine hapjes. Sfeervol opgemaakt en heerlijk van smaak. Meer dan voldoende om je buikje vol te eten. Voldoende keus aan vlees, vis en vegetarische hapjes.

Datum van bezoek: juli 2018
21 mei 2018 beoordeeld

Nuenen is een leuke plaats in Brabant, waar je een ontmoeting hebt met Vincent Van Gogh, de wereldbekende Nederlandse schilder die er werkte en woonde. Leuk terras, gezellig ingericht, en desgewenst in de schaduw! Correcte bediening, ondanks de drukte voor het bluesfestival... De lunchplank is aan te bevelen: wij kozen voor deze uit de zee, met scampi in een looksausje, broodje gerookte zalm, toast met tonijn en een aspergesoepje! Verse producten!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Restaurant Goesting bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

Asten, Noord-Brabant

In Restaurant Goesting geweest? Deel je ervaringen!