“Superlekker”

Tong Ah
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 7 van 35 Restaurants in Nuenen
Keukens: Chinees
Beschrijving: Chinees Indisch restaurant Tong Ah bestaat al sinds 1973. Gevestigd in het hartje van Nuenen bieden wij al jarenlang de Oosterse sferen en smaken aan onze gasten. Ons restaurant beschikt over een zeer uitgebreide menukaart, variërend van Indische rijsttafels, Dim Sums, Kantonese specialiteiten, tot de lekkerste vegetarische gerechten. Wanneer gewenst bieden wij ook de mogelijkheid om speciaal voor u gerechten samen te stellen. Wij wensen u veel eetplezier en stel gerust vragen. Wij delen graag ons enthousiasme over onze vele exclusieve gerechten met u.
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten zoals altijd, meer dan genoeg, voldaan en niet teveel. Een aanrader, ook afhaal of laten brengen

Datum van bezoek: januari 2019

11 november 2018 beoordeeld

heerlijk gegeten ,komen zeker nog een x terug.....Kwaliteit/prijs is goed,alles word netjes opgediend.

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten in een mooi en schoon restaurant.
Na het opnemen van de bestelling een mooi opgediend en kwalitatief uitstekende maaltijd hetgeen ook voor de anderen in mijn gezelschap gold.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

26 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden een Indische rijsttafel. Heerlijk gegeten en..........onze hulphond was ook welkom. Klasse en ga zo door. We komen zeker nog vaker terug.

Jacques en Vera Naus
Helmond

14 augustus 2018 beoordeeld

Zoals ik al bij de titel van mijn beoordeling schreef, is dit personeel voor deze zaak goud waard. Alert, vriendelijk, behulpzaam en niets te veel. het zijn echte kanjers. Er is veel aandacht besteed aan kleine zaken waardoor het een genot is om hier te gaan eten. Het buffet is uitgebreid (zaterdag en zondag), maar hier hebben ze ook geen probleem als niet alle gasten van een tafel het buffet niet nemen. Ook prettig dat gasten die eten komen afhalen geen storende factor zijn in het restaurant. Een klein minpuntje wil ik wel vermelden, ik miste af en toe wat kruiden en de saus van de babi pangang was iets te zoet. Ben ik kritisch, ja, maar het is zeer zeker positief bedoeld..

Reizigers die Tong Ah bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Tong Ah geweest? Deel je ervaringen!