“Zeer matig”
Beoordeling van Comigo

Comigo
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Nuenen
Keukens: Braziliaans
Beschrijving: Overdag een mooie plek aan het park om te lunchen of om te genieten van een heerlijk kopje koffie, een goed glas wijn of een heerlijk biertje. sávonds: Grill (BBQ) restaurant Braziliaans BBQ-en (Churrascaria) is in Brazilië, maar ook in de rest van de wereld, een ontzettend leuke en unieke manier van uit eten. Op een speciale houtskool grill worden de zwaarden die voorzien zijn van vlees, vis en ananas bereid. In ons grill restaurant bereiden en serveren wij de gerechten op deze unieke manier.
4 weken geleden beoordeeld

Eten slecht en zout.fruit uit blik. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding.
Niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld

Helaas zeer matige ervaring. De tafels die nog vrij waren waren vies en dat bleef helaas ook zo. We hebben minimaal 35 minuten op onze 2 broodjes moeten wachten. In de tussentijd ook niemand gezien waar we nog een drankje konden bestellen. Het leek alsof er maar 2 personen aan het werk was terwijl het terras vol zat. Die 2 medewerkers leken ook niet echt haast te hebben en al helemaal geen plezier in hun werk. Gasten die naast ons kwamen zitten zijn na ruim 20 minuten maar weggegaan omdat er niemand kwam. Toen uiteindelijk onze broodjes kwamen werden ze zo snel neer gezet dat mijn vraag of ik nog iets te drinken kon bestellen niet eens af kon maken, want toen was de medewerkster al weg. Mijn broodje kip Hawaï had ik glutenvrij besteld. Helaas viel dat enorm tegen want ik kreeg 2 gort droge taaie boterhammen die wel 3 weken oud leken. Deze heb ik dan ook laten liggen. De kip en ananas smaakte prima, verder een paar droge slablaadjes die er lukraak overheen gestrooid waren. Mijn vriend had het broodje pulled pork. Dit was op zich een prima broodje al had de pulled pork gezien de grote van het broodje en de prijs wel meer mogen zijn. Ook tijdens het eten hebben we niemand gezien voor een drankje of die kwam vragen of alles naar wens was. Vandaar ook deze review. Ik hou niet van klagen achteraf ik ben liever eerlijk in persoon, maar dan moet er wel iemand zijn om tegen te kunnen praten. Uiteindelijk zelf naar binnen gegaan om te betalen want nog steeds niemand te zien. Binnen had een medewerksters die bardienst had tussen het maken van drankjes nauwelijks tijd om af rekenen laat staan een gesprek over of alles naar wens was, maar waar we wel €27,50 voor 2 broodjes en 2 drankjes mochten betalen. Voor ons een keer maar nooit weer.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist bij comigo gegeten. Ontvangst was keurig. Soep is erg lekker zowel de tomaten als mosterd soep. Buffet was ook goed alleen was de feijoada wat zurig, anders dan we gewend zijn in Brazilië. Vlees was goed en ook de zalm was heerlijk. De jonge jongen die met het vlees aan tafel kwam was uitmuntend. Zo klantvriendelijk en klantgericht. Even vragen of hij speciaal voor ons nog wat op de bbq kan leggen, echt complimenten!

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen een leuke tafel. En het concept werd uitgelegd. We konden starten met een keuze uit 3 soepen. Daarna stond er een uitgebreide saladebuffet met ruime keuze uit verschillende salades en rauwkosten en vis. Vervolgens kwam men aan de tafels met grote vleesspiezen , waar stukjes vlees werd afgesneden. Na diverse keren, met verschillende soorten vlees langs de tafels te gaan was dit ruim voldoende. We hadden heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: juli 2019
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een rustig restaurant waar we een heerlijke lunch hebben gehad. Warme kipreepjes met ananas op brood

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Comigo bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

In Comigo geweest? Deel je ervaringen!