“Erg lekker”

Geclassificeerd als nr. 18 van 35 Restaurants in Nuenen
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor de proeverij, en alle gerechtjes waren overheerlijk. Gezellige sfeer ook, en vlotte bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is eigenlijk net goed open maar nu al een succes! En dat is eigenlijk niet verwonderlijk. De huidige uitbater heeft jarenlang de Blauwe Lotus in Eindhoven uitgebaat en dit is gewoon de verbeterde versie. Het eten is héérlijk met natuurlijk de bekende toppers maar ook hele nieuwe op de kaart. Wij vinden vooral de kleinschaligheid super. Een heerlijke intieme atmosfeer. Bediening is super aardig, correct en toch relaxt. Wij komen er nu al voor de zoveelste keer en gaan zeker nog vaak genieten hier.

Datum van bezoek: februari 2019
29 januari 2019 beoordeeld

Inmiddels hier twee keer hun fantastische gerechten mogen proeven. Twee keer volle bak. Zowel het restaurant was beide keren helemaal volgeboekt (reserveren aan te raden) maar ook de Aziatisch getinte gerechten bliezen ons twee keer van onze sokken.

De sfeer is gemoedelijk, bediening is vriendelijk en attent. Het is werkelijk de moeite waard om voor deze verwennerij toch nog weer eens richting Nuenen te koersen!

Datum van bezoek: januari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker verrassingsmenu op, sushi is kwalitatief redelijk maar je proeft dat dit ‘niet hun ding is’....de rest smaakte voortreffelijk ! Jammer was dat we zagen dat het personeel in de keuken zat te eten. Detail. Maar, we gaan zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

je denkt wellicht weer een Chinees of shusizaak, maar dit is anders. Helemaal top. geweldige smaken Aziatisch raffinement en een uiterst behulpzame staf. Er zijn echt veel restaurants in Nuenen maar deze springt eruit.Als je erheen gaat word je niet teleurgesteld.wij gaan heel snel terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die restaurant The Yellow Rabbit bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Nuenen, Noord-Brabant

In restaurant The Yellow Rabbit geweest? Deel je ervaringen!