“Hoge en betaalbare kwaliteit”
Beoordeling van Parkstreet BBQ & Grill

Parkstreet BBQ & Grill
Geclassificeerd als nr. 23 van 34 Restaurants in Nuenen
31 mei 2018 beoordeeld

Service en bediening is zeer professioneel. Je merkt direct de jarenlange ervaring maar ook hun passie als je in gesprek gaat. De kwaliteit is uitstekend. Alles wordt ook in eigen huis gemaakt met een echte BBQ. Prima. Verder goed bereikbaar met voldoende parkeerplaatsen. Je kunt hier gezellig samen gaan eten maar ook een grotere groep kan prima

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga heerlijk eten in "Parkstreet BBQ & Grill". Het eten is erg goed, het vlees is erg mals. Alles is vers en lekker. Ik mis alleen wat sfeer en gezelligheid. Geen restaurant om lang te gaan tafelen.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg grote ruimte die niet efficient gebruikt wordt.... Het restaurant leek leeg omdat alleen de Tafels bij de bar gevuld waren.

Het voorgerecht (charcuterie) was niet speciaal, maar mijn hoofdgerecht was heerlijk. Perfect gegrilde rib-eye! Saus absoluut overbodig aangezien deze niet kon tippen aan de pure smaak van het vlees. Dessert (cheesecake) was niet lekker.

Het is een nieuw restaurant in het centrum van Nuenen, wellicht waren het "kinderziektes" en daarom zou ik best nog eens terug gaan, maar dan zou ik alleen een hoofdgerecht nemen. Ik vond de prijs-kwaliteit niet goed omdat je alles los bij moet bestellen. De ober was wel Vriendelijk.

17 maart 2018 beoordeeld

Lekker eten, prettige bediening, leuk restaurant. Ook geschikt om met kinderen te gaan eten.
Goede parkeermogelijkheden, leuk dorp.

17 maart 2018 beoordeeld

Ben begonnen met een overheerlijke gin/tonic met gerookte steranijs.
Verder gestart met een mix van voorgerechten echt heerlijk, goed verzorgd. Vooral de tonijn is voor mij een blijvertje.
Daarna een mix van hoofdgerechten ook allemaal even lekker.
Bediening is erg vriendelijk en attent.
Dat er voor de bijgerechten, zoals frietjes enz. apart betaald moet worden is niet zo gek gezien de prijs van de gerechten, het blijft voordelig. Als toetje een mix van nagerechten waar vooral de cheese cake uitsprong.
Het restaurant is groot en basic en heeft een goede sfeer en akoestiek, is beslist niet ongezellig.
Een goede vriendin van ons die met gehoorapparaten door het leven gaat, zei dat ze iedereen goed kon verstaan, ondanks de basic aankleding.
Ik denk dat dit restaurant een aanwinst in Brabant is, lekker en voordelig eten met het hele gezin. Heb gehoord dat de hamburgers en kipnuggets handgemaakt en heerlijk zijn.
Voor mij is dit restaurant een topper en ga ik zeker vaker terug.

Reizigers die Parkstreet BBQ & Grill bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Nuenen, Noord-Brabant

In Parkstreet BBQ & Grill geweest? Deel je ervaringen!