“Fantastisch verblijf in een rustige omgeving”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Fantastisch verblijf in een rustige omgeving”
Beoordeeld op 14 november 2016 voor een verblijf in juli 2015

Wij hebben een hele rondrit gemaakt in Portugal en hebben er 2 nachten verbleven. Dit was ongetwijfeld één van de betere verblijven die we tot nu toe gedaan hebben. De kamer was méér dan ruim genoeg en hadden een eigen keukentje. Het domein is enorm groot voorzien van een zwembad met bijhorende bar. We zijn supervriendelijk ontvangen en dat maakte ons verblijf gewoon af. Echte aanrader! wij willen er zéker nog eens terugkeren mét de kids.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De vriendelijke eigenaars, het verblijf, alles eigenlijk
Minpunten: Niets
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
verstraet ...
Moorslede, België
“Prima najaarsvakantie.”
Beoordeeld op 27 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Goede ontvangst door Lode en Sarah.Rustige omgeving ,aangename kamer ,het ontbijt is heel gevarieerd met allemaal verse producten.Om de omgeving te verkennen kan men rekenen op de kennis van Lode en Sarah.Ook een goede aanrader voor koppels met jonge kinderen.Voor herhaling vatbaar.

IngeC227
“Zalige vakantie”
Beoordeeld op 26 oktober 2016 voor een verblijf in juli 2016

Dit jaar voor de tweede maal de quinta van Sarah en Lode bezocht! Samen met hun kinderen hebben ze ons steeds een fantastische vakantie bezorgd, geen inspanning was hen teveel. Zonder twijfel een aanrader! Wij houden er alleen maar warme herinneringen aan over...

Anja V
Aalter, België
Niveau 5 bijdrager
48 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Rust en gezelligheid is troef !”
Beoordeeld op 26 oktober 2016 voor een verblijf in april 2016

Het is een zeer gezellige acommodatie , we zijn super goed ontvangen door de gastheer , de gastvrouw en ook de 3 kinderen. Hier kun je volledig tot rust komen. Een boek lezen en wat wandelen. het ontbijt kan je ook reserveren en dit wordt gebracht op het uur dat je wil. De gastvrouw maakt diverse heerlijke dingetjes : verschillende soorten confituur, chocopasta,... en alles is vers. Je wordt er echt verwend. Op een tiental minuutjes met de wagen ligt Oliveira do hospital en daar kan je de boodschappen doen of eten in een gezelllig restaurantje. De gastheer of gastvrouw zal julllie ook een aantal zaken aanbevelen en raad geven voor bepaalde uitstappen. . Het is een ideale uitvalbasis tussen Porto en Lissabon om te stoppen en dan weer verder te reizen.
We gaan zeker nog terug, bedankt Lode en Sarah voor de goede ontvangst xxx

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de goede sfeer
Minpunten: geen zaken
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Stephanie ...
“Supervakantie”
Beoordeeld op 25 oktober 2016 voor een verblijf in juli 2016

Ons verblijf op de quinta was fantastisch! We werden hartelijk ontvangen door Lode en Sarah. Het is een zeer mooie locatie, we konden genieten van een lekker en zeer uitgebreide ontbijtservice indien we dit wensten! Kortom de ideale uitvalbasis voor een actieve vakantie in het mooie Portugal! Wij komen zeker terug!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren