“Typisch frans restaurant”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld

Typisch frans restaurant, de baas achter het fornuis, de bazin in de zaal. Beperkte kaart, lunch menu genomen, niet spectaculair maar vers en ok.

Datum van bezoek: juli 2017

19 september 2015 beoordeeld

tot drie maal toe in een week naar Entrecasteaux gereden en helaas iedere keer voor een gesloten deur komen te staan, volgens de website zou het restaurant normaal open moeten zijn. Enkel een kort briefje met sorry closed.

Datum van bezoek: september 2015
9 juli 2015 beoordeeld

We aten hier tijdens een mooie avond en dan is het terras een fantastische plaats:het uitzicht is schitterend. Maar daar gaat het natuurlijk niet alleen om: het eten is ook prima!
De kaart is groot genoeg,voor ieder wat wils. De bediening is goed,komen hier graag nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2015
7 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor menu van 28 euro, heerlijk gegeten. Zaten op terras, ondanks de frisse avond, hebben we warm gezeten. Gastvrouw zeer vriendelijk en is Amerikaanse. Wijnen prima geprijsd! Top restaurant!

Datum van bezoek: mei 2015
12 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten maar de presentatie mag wat beter. Als je de duurste wijn van de kaart besteld wil je die niet uit een bistroglaasje slurpen..
Ga dus maar voor een pincetje.. En het hoofdgerecht uit een salade bord ? De smaken waren wel ok, dus laten we het dan voor het uitzicht gedaan hebben.
2P €114.- (wv.€45.- wijn)
- Maandag gesloten -

Reizigers die La Fourchette bekeken, bekeken ook