TripAdvisor

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier gegeten.
Menu vanaf 15 t/m 35 euro het diner van 19.50euro genomen.
Precies genoeg voor hoofd en nagerecht incl salade.
Drank apart. Goede wijnkaart
P. P. 30 euro kwijt.
Op div avonden live muziek op zaterdag flamingo avond.
Aanrader al met al een top avond.
Komen zeker terug.
Reserveren noodzakelijk.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld

Het menu dat gedurende de middag geserveerd is zeer goed, zeker gezien de prijs.
Er is bijna elke avond wel wat te doen bijvoorbeeld flamengo en andere shows en muziek. Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

We kwamen hier op het onverwachts aan in een zoektocht naar iets eten.
We hadden niet gereserveerd op een zaterdag avond en de zaak was uitverkocht.
Toch werd er een extra tafeltje bijgezet en we werden super vriendelijk onthaald.
keuze uit aan de kaart of menu tussen de 16 en 20 euro, ook veggie en glutten free menu's!! super lekker, super vriendelijke bediening en eigenlijk een heel zacht prijsje voor zo een lekker eten in een hele mooie authentieke zaak met met heerlijk schaduwrijk terras

Datum van bezoek: augustus 2019
15 februari 2019 beoordeeld

Zalige plaats om er te komen. Typisch Spaans buiten het seizoen. In het seizoen is het jammer dat de vele toeristen vooral uit Engeland, die Spaanse sfeer wegnemen. Heel goed is de paella, wel reservatie gewenst op voorhand.

Datum van bezoek: december 2018
12 februari 2019 beoordeeld

Wij zijn met onze buren vanavond gaan eten . We hebben het menu van 19 euro genomen ..3 gangen met koffie ..ik vind het een aangename zaak ,niet chic maar gezellig en verzorgd ..als voorgerecht hadden we carpacio van scampi en mijn man lam als hoofdgerecht en ik solomillo van cerdo ..het was heel lekker en de porties zijn zeker genoeg ..de bediening is heel vriendelijk ..ik ga zeker en vast terug

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die La Herradura Restaurant bekeken, bekeken ook

Los Montesinos, provincie Alicante
Torrevieja, Costa Blanca

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Los Montesinos, provincie Alicante

In La Herradura Restaurant geweest? Deel je ervaringen!