TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heel verzorgde banen voor een gezellig uitje

Beoordeeld op 4 maart 2019
Kim S
Oud-Turnhout
Lees alle 33 beoordelingen

Beoordeeld op 4 maart 2019

Ik was verbaasd van de prachtige minigolfbanen die ze hier aangelegd hebben. Ze zijn niet te moeilijk, maar wel uitdagend en lekker breed en lang met kleine bunkers in. De banen spelen snel door de goede kwaliteit van het kunstgras. We hebben ons heel goed geamuseerd en gaan volgende keer terug. Daarna hebben we nog op het terras iets gedronken en de prijzen waren heel redelijk. Je kan hier ook eten als je honger gekregen hebt. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2019
2 dagen geleden beoordeeld