Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.808)
Beoordelingen filteren
3.808 resultaten
Waardering van reizigers
2.526
857
259
117
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.526
857
259
117
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.808 beoordelingen
Beoordeeld op 19 mei 2014

lekker eten, mooie kamers, mooie ligging, wel duur: alles moesten we betalen tot het plat water toe (hetgeen we in de andere hotels dagelijks gratis kregen), goede service, 1 minpuntje: geen enkel cadeau of geste mogen ontvangen voor ons 25-jarig huwelijk

  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank 960ericd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
kpeyras, Directeur général van Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2014
Google-vertaling

Dear Guests,

Thank you for sharing your comments and for choosing the Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa for your 25th anniversary.

Sincerely
Karine Peyras
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RoseRICHMOND, Directeur général van Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017

  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RoseRICHMOND, Directeur général van Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RoseRICHMOND, Directeur général van Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RoseRICHMOND, Directeur général van Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken