“Weekje rust”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van La Grange d'Ychippe

Le gîte est labellisé Clé Verte depuis janvier 2014
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Le gîte est labellisé Clé Verte depuis janvier 2014
La propriété au début de l'hiver.
Chambre avec un lit double pour 2 personnes
chambre pour deux personnes avec lit double
Salle de bain
Chambre pour trois personnes
Espace de jeux pour les enfants
Cuisine
Cuisine
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Toikin197 ...
“Weekje rust”
Beoordeeld op 9 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Rustig gelegen, mooi onderhouden woning, alles was voorradig en eigenaars waren heel vriendelijk en behulpzaam. 'Even weg van alles' was ons doel, en dat is heel goed gelukt in deze leuke vakantie. Dank jullie wel, lieve mensen!

Datum van verblijf: juli 2019
Passport0 ...
“Fantastisch”
Beoordeeld op 2 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We verbleven met drie koppels en 5 kinderen tussen 8 en 14 jaar in deze mooie gîte. Het huis was ruim en comfortabel en het ontbrak ons aan niets. We hadden prachtig weer en verbleven vaak in de tuin en op het terras waar het heerlijk vertoeven was. Als je op zoek bent naar rust en prachtige vergezichten ben je hier aan het juiste adres. De omgeving is prachtig en we maakten een aantal mooie fietstochten. En 's avonds was het genieten van het ontwaken van de vleermuizen en de nachtvogels onder een schitterende sterrenhemel. Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019
Adventure ...
“Aangenaam verblijf”
Beoordeeld op 24 april 2019 voor een verblijf in april 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Aangenaam verblijf in een voldoende ruim huis met een prachtig zicht. Verhuurders zijn sympathiek en klaar om te helpen en tips te geven.

Datum van verblijf: april 2019
Antwoord van management
7 mei 2019
Dank U voor Uw aangename commentaar! U bent altijd verwelkom in onze mooie streek!
Kees S
1 beoordeling
“aanrader, gastvrij en mooie omgeving”
Beoordeeld op 9 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Gastvrij ontvangst. Het huis heeft een duurzaam label (milieubewust).
Ons gezelschap bestond uit: 7 volwassenen, 2 kinderen (4 + 12 jaar) en 1 baby. Allemaal hebben we ons prima vermaakt zowel in als om huis.
Ook in de omgeving is voldoende te doen; het Domein Chevatange, citadel en grotten in Dinant zijn zeker een bezoek waard.
We gaan zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: juli 2018
ingeseger ...
Bree, België
“Een aanrader”
Beoordeeld op 30 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Wij konden met onze familie (8 volwassenen en 3 kleine kinderen) deze gîte enorm waarderen! Zoals de veelal kritische opa zei: 'hier konden we gerust een week blijven!' De gîte is voor iedereen geweldig uiterust, zelfs voor baby's en kinderen hoef je niets extra mee te slepen van thuis: speelgoed binnen en buiten, boekjes en boeken, spelletjes voor binnen en buiten, groot en klein, babygerief allerhande, ....
Het was er zeer rustig en aangenaam. Ook de ecologische insteek vond ik een pluspunt.
In dz buurt is er ook voldoende te doen. We kregen de tip van domein van Chevetogne, en was inderdaad de moeite!
Top, bedankt!

Datum van verblijf: april 2018
LieseP3
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Kindvriendelijk en rustig: ideaal voor een weekendje weg!”
Beoordeeld op 17 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Deze woning is zeer rustig gelegen, enorm goed uitgerust en in prima staat! Er is enorm veel speelgoed aanwezig voor jong en oud (en het is helemaal in orde). Er is daarnaast ook heel wat ander materiaal voor kleine kindjes aanwezig (2 verzorgingstafels, 2 buggy's, een bad, een babycook,...). Er is ook meer dan voldoende keukengerief. De tuin is bovendien prachtig!

De bewoners vragen dat je zéér goed sorteert en milieuvriendelijk materiaal (WC-papier, afwasmiddel, etc.) meeneemt. Je krijgt hierover een zéér uitgebreide uitleg.

Deze woning is absoluut een aanrader! Zeker met kinderen.

Datum van verblijf: april 2018
Anton D
1 beoordeling
“Familievriendelijk accommodatie in een mooie landelijke omgeving”
Beoordeeld op 21 december 2016 voor een verblijf in december 2016

Wij hebben genoten van ons Kerstweekendje met de familie in deze mooie en gerieflijke gïte. De leefruimte en slaapkamers waren heel gezellig en mooi ingericht, de keuken en de badkamers ruim en praktisch. De kleinkinderen konden gebruik maken van het vele speelgoed en het tafelvoetbalspel was een schot in de roos.
Het uitzicht op de vallei vanuit het verblijf was prachtig en we hebben mooie wandelingen gemaakt in het rustige en golvende landschap van de Condroz. Ook de abdij van Chevetogne en het dorp Celles,allemaal in de onmiddellijke omgeving van ons weekendverblijf konden ons bekoren.
Een aanrader dus en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2016
Antwoord van management
25 dec 2016
Hartelijk bedankt voor uw aangename kennisgeving, Anton. Inderdaad zijn we heel blij aan onze gasten onze mooie streek tonen!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren