“Een aanrader”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van La Grange d'Ychippe

Le gîte est labellisé Clé Verte depuis janvier 2014
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Le gîte est labellisé Clé Verte depuis janvier 2014
La propriété au début de l'hiver.
Chambre avec un lit double pour 2 personnes
chambre pour deux personnes avec lit double
Salle de bain
Chambre pour trois personnes
Espace de jeux pour les enfants
Cuisine
Cuisine
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

ingeseger ...
Bree, België
“Een aanrader”
Beoordeeld op 30 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Wij konden met onze familie (8 volwassenen en 3 kleine kinderen) deze gîte enorm waarderen! Zoals de veelal kritische opa zei: 'hier konden we gerust een week blijven!' De gîte is voor iedereen geweldig uiterust, zelfs voor baby's en kinderen hoef je niets extra mee te slepen van thuis: speelgoed binnen en buiten, boekjes en boeken, spelletjes voor binnen en buiten, groot en klein, babygerief allerhande, ....
Het was er zeer rustig en aangenaam. Ook de ecologische insteek vond ik een pluspunt.
In dz buurt is er ook voldoende te doen. We kregen de tip van domein van Chevetogne, en was inderdaad de moeite!
Top, bedankt!

LieseP3
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Kindvriendelijk en rustig: ideaal voor een weekendje weg!”
Beoordeeld op 17 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Deze woning is zeer rustig gelegen, enorm goed uitgerust en in prima staat! Er is enorm veel speelgoed aanwezig voor jong en oud (en het is helemaal in orde). Er is daarnaast ook heel wat ander materiaal voor kleine kindjes aanwezig (2 verzorgingstafels, 2 buggy's, een bad, een babycook,...). Er is ook meer dan voldoende keukengerief. De tuin is bovendien prachtig!

De bewoners vragen dat je zéér goed sorteert en milieuvriendelijk materiaal (WC-papier, afwasmiddel, etc.) meeneemt. Je krijgt hierover een zéér uitgebreide uitleg.

Deze woning is absoluut een aanrader! Zeker met kinderen.

Anton D
1 beoordeling
“Familievriendelijk accommodatie in een mooie landelijke omgeving”
Beoordeeld op 21 december 2016 voor een verblijf in december 2016

Wij hebben genoten van ons Kerstweekendje met de familie in deze mooie en gerieflijke gïte. De leefruimte en slaapkamers waren heel gezellig en mooi ingericht, de keuken en de badkamers ruim en praktisch. De kleinkinderen konden gebruik maken van het vele speelgoed en het tafelvoetbalspel was een schot in de roos.
Het uitzicht op de vallei vanuit het verblijf was prachtig en we hebben mooie wandelingen gemaakt in het rustige en golvende landschap van de Condroz. Ook de abdij van Chevetogne en het dorp Celles,allemaal in de onmiddellijke omgeving van ons weekendverblijf konden ons bekoren.
Een aanrader dus en voor herhaling vatbaar.

25 dec 2016
Hartelijk bedankt voor uw aangename kennisgeving, Anton. Inderdaad zijn we heel blij aan onze gasten onze mooie streek tonen!
Angelique ...
“Super verblijf!!!!”
Beoordeeld op 3 september 2016 voor een verblijf in juli 2016

Een prima huis van alle gemakken voorzien en prima onderhouden. Zeer gastvrije familie die je willen helpen als je vragen hebt maar ook je privacy gunnen. Ze spreken Nederlands. Het huis is gelegen in een dorpje buitenaf, maar het heeft een centrale ligging tussen de dorpen waar veel activiteiten gedaan kunnen worden. Er is een luxe gas barbecue aanwezig en een tafeltennistafel.

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Pluspunten: de prima ligging van het huis
Minpunten: jammer dat er niet een bakker/winkel op loopafstand is
Reisgroep: Uitgebreide familie
5 sep 2016
Hartelijk bedankt voor u zeer positieve beoordeling. We zijn blij dat Uw lang verblijf in ons huis hebt U genoten. Dat is waar : er zijn vele toeristische en sportieve activiteiten te doen in de streek : Chevetogne, Dinant, Rochefort, Han sur Lesse, Durbuy,..
Uw aanweziheid in ons eigendom was ook erg vriendelijk en warm.
GlobeTrot ...
1 beoordeling
“Heel mooi gelegen vakantiehuis,met prachtig uitzicht”
Beoordeeld op 30 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Heel kindgericht vakantiehuis,met veel binnen en buitenspeelgoed.alles is echt aanwezig.bedden mochten wel wat betere matrassen hebben .35€ per nacht betalen,was wel wat overdreven voor energiekosten.voor de rest primaverblijf gehad.domein van chevetogne is ook een aanrader en is vlakbij.voor kinderen top!

Reisgroep: Uitgebreide familie
1 sep 2016
Hallo,
Dank u voor uw commentaar. Wij zijn blij dat u ons huis en onze streek genoten.
Bijkomende kosten zijn exclusief de energiekosten (water, verwarming, elektriciteit), maar ook de schoonmaakkosten (min 6 uren voor thuis en buiten), TV-aansluiting, WiFi, barbecue gas, belasting, enz. ...
Kosten worden berekend per nacht. Dit is de reden waarom de meeste van onze klanten verblijven tot zondagavond. De kosten worden tot 20 euros verlaagd voor de huur van een week.
Hartelijk dank voor uw opmerkingen over de matrassen. We zijn ons ervan bewust dat sommige matrassen moeten worden veranderd. Jullie kunnen op onze website (lagrangedychippe .be) zien dat veel acties sinds 4 jaren bereiken zijn. We hebben drie bedden en matrassen in 2015 vervangen . Wij u op de hoogte van de toekomstige aankopen zal houden.
eddy V
Heist-op-den-Berg, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“prima verblijf”
Beoordeeld op 14 januari 2016 voor een verblijf in januari 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

met 10 venten ons 28ste mannenweekend doorgebracht in de gite.
Alles voorhanden wat wij nodig hadden. Ook dichtbij station, 20 minuutjes stappen.
Ciney ook te voet prima bereikbaar langs rustige wegen waarbij je kasteel van Leignon passeert.
Horeca in Ciney ook dik in orde.
Wij kunnen het weten ;)

Service
Pluspunten: toffe eigenaars die ernaast wonen,
Minpunten: hier en daar wat opletten dat je je hoofd niet stoot of een trapje niet mist.
Reisgroep: Vrienden
15 jan 2016
Eddy
Dank U voor dit zeer positief advies. Wij zijn verheugd u kennis te hebben gemaakt. U bent onze eerste klanten zonder auto, felicitaties voor uw moed! U bent altijd welkom in la Grange d'Ychippe!
IetjeB
Bergen op Zoom
Niveau 3 bijdrager
20 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Gezellige sfeervolle vakantie woning, alles erop en eraan.”
Beoordeeld op 3 oktober 2014 voor een verblijf in september 2014

Prima huis in een mooie rustige landelijke omgeving. Volop ruimte zowel binnen als buiten. Volop speelgoed en ruimte voor kleine kinderen. Gelegen in een rustig dorpje maar van alles te doen in de omgeving. We hebben ons er prima vermaakt.

Service
Pluspunten: Gastvrijheid
Minpunten: Niets
Reisgroep: Vrienden
6 okt 2014
Dank u voor uw positieve boodschap. Dit is een heel mooi overzicht van ons huis (rust, warmte, mooie omgeving, en genoeg te doen voor iedereen).
Dat onze gasten worden goed verwelkomd is ons belangrijkste doel. We hopen ook dat ze vinden bij ons alles wat ze nodig hebben. Het was een genoegen om jullie te ontmoeten.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren