“Top tent”

Keukens: Oostenrijks
Dineropties: Lunch
Dineropties: Lunch
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant in Reith, erg gezellig en top eten. Zeker de moeite waard, bediening erg aardig en een goede schnapps na de tijd!

Datum van bezoek: juli 2018

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten hier ga ik zeker terug komen. De wilderer pfanne was het lekkerste vlees wat ik ooit gegeten heb.

Datum van bezoek: april 2018
23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met 2 personen op 21 januari. Het eten smaakte prima, maar met ruim een uur wachten terwijl we een simpel gerecht van de kaart hadden besteld...tja, dan weet je niet meer zeker of het eten nou écht zo lekker is of dat de wachttijd daarvan de oorzaak is. Anyway: prima gegeten, maar lang moeten wachten (ja, we hadden gereserveerd voor 2)

Datum van bezoek: januari 2018
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We eten hier elke jaar en is gemoedelijk . Hardwerkend echtpaar . Prima keuken .
Typisch Oostenrijkse gerechten . Gewoon lekker . Niet gecompliceerd .
Lekkere wijn . Prijs kwaliteitsverhouding is gewoon goed .

Datum van bezoek: september 2017
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening. Het eten is goed, ze doen het met z'n tweeën, dat is een hele prestatie.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Restaurant Reitherl bekeken, bekeken ook

Reith bei Kitzbuehel, Tirol
Kitzbühel, Tirol

In Restaurant Reitherl geweest? Deel je ervaringen!