TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer op dezelfde camping kan soms tegenvallen maar voor ons niet. We hebben weer genoten. De plekken onder de pijnbomen zijn prachtig en de rust die op de camping heerst ondanks de vele plekken die het heeft is heerlijk. Naast de vele mooi plaatsen voor caravans en tenten ook prachtige nieuwe accomodaties. Wij boekten zelf een prachtige tent op palen bij organisatie Countrycamp. We zijn net als door de receptie van de camping fantastisch en gastvrij ontvangen door Yvonne en Frits. De handige winkel, horeca, zwembaden, voetbalkooi en tennisbanen, beachvolleybalvelden, tafeltennistafels enz enz. maken dat je je niet hoeft te vervelen. Ook het gebied is mooi om te ontdekken met de fiets of wandelend. Het is er prachtig om hard te lopen of te zwemmen in zee. Een woord van dank aan het personeel van het zwembad die erg adequaat reageerde toen onze dochter flauwviel. Juiste aanpak en nazorg waren geweldig. Grote kans dat we zeker nog eens terugkeren naar deze complete, gastvrije en zeer fijne camping!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Patrick Eurosol B, Responsable réception van Camping Eurosol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dit vinden wij nou een hele fijne review om terug te lezen aan het einde van een druk zomerseizoen ! Hartelijk dank voor uw waarderende woorden en graag tot een volgene keer op Eurosol. Met zonnige groet, Patrick

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

In geen jaren op zo"n fijne camping gestaan. Ruime plek voor onze tent, veel faciliteiten, hele fijne servicegerichte receptie.
Wandeling naar strand van 10 minuten. Fietsverhuur is prima. Campingwinkel ruim geopend en best wel wat aanbod.
Enige minpuntje is de trage wifi en de daaraan verbonden kosten van 17 euro per week.
Wij komen een keer terug, wat we eigenlijk nooit doen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Wij hebben dit jaar in het voorseizoen (v.a. 28 juni) gekampeerd in de Jungle lodges op de camping Eurosol. In de afgelopen jaren hebben we vaker een bezoek gebracht aan deze camping met onze kinderen (inmiddels 3 studenten). Vooral de 800m verderop liggende atlantische zee met haar geweldige golven en mooie stranden zijn aantrekkelijk.
Dit jaar zaten we de eerste week zonder kinderen op ons ruime terras, met een vrij uitzicht over de naaldbomen. Het was onze eerste ''Glamping'' ervaring. Het is nog erg rustig in het voorseizoen, dus het was voor ons een ideale locatie om ''af'' te koppelen. Het geluid van de krekels, een hert die 10 meter voor onze tent scharrelde en het uitzicht over de toppen van de dennenbomen, terwijl we heerlijk in de (aanwezige) luie stoel op ons terras zaten. Je kan vanaf deze locatie lange wandelingen maken door de bossen en over het geweldige strand zonder iemand te zien.
De tenten zijn compleet ingericht, goede bedden en schoon. Voor de WC moet je gebruik maken van de centrale voorziening op de camping, maar ook die is schoon en goed op orde. Er zijn ook lodges die een WC hebben.

Beoordeeld op 10 juli 2018

We hebben vroeger ook lang zeer positieve ervaring gehad met Camping Eurosol. Ook nu was het weer perfect. Ditmaal in de nieuwe Sunset Lodge. Een echte aanrader als je het kampeergevoel wilt combineren met het comfort van een prachtig terras, grote eigen (eet)keuken, ijskast, douche en toilet, en vaatwasser. Het personeel is enorm aardig en behulpzaam, alles is perfect schoon en rustig, ook in de nacht en late avond...

Datum van verblijf: juni 2018
Patrick Eurosol B, Propriétaire van Camping Eurosol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Dit is voor ons gehele team een fijne opsteker voor het aanstaande hoogseizoen !
Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 25 juni 2018

Wij verbleven in het voorseizoen een week in chalet Glaïeuls. Een fijn huisje waar behalve een klein bed (140x190 is klein voor Nederlanders) niets op af te dingen viel. Klein bed geeft je ook weer zin om naar huis te gaan, toch?
Afstand tot het strand is met kleine kinderen niet te lopen, maar met de fietsen die bij de alleraardigste M. Gentil te huur zijn, gaat dat best. De zwembaden zijn keurig onderhouden en verder is de camping erg lommerrijk en rustig. Ik hoop dat dat volgend jaar in het hoogseizoen ook zo is...
Kudo's ook voor de gerant, Patrick, die erg vrolijk en vriendelijk is.

Datum van verblijf: juni 2018
Patrick Eurosol B, Directeur général van Camping Eurosol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Olala, wat een lof !!! Hartelijk dank, ook namens onze fietsenmaker Christophe, voor deze fijne reactie.
En graag tot volgend jaar in het hoogseizoen !