Roman Camp Hotel(Callander)
Glengarry Guest House(Callander)
Callander Hostel(Callander)
29 mei 2018 beoordeeld

Reeds voor de 2de keer in dit gezellig hotel. Eerste keer was in 2010 en de tijd is precies blijven stilstaan. Susan en John runnen het hotel en doen dat goed. Kamers waren netjes en alles wat er hoort te zijn was aanwezig. Maar toch mis ik iets in dit hotel......Misschien is het dat men teveel op routine draait en het enthousiasme een beetje weg is.....of misschien ligt het gewoon aan mezelf :-). Ontbijt was ok zonder meer.
In de bar is een flinke keuze aan whisky's te vinden maar wel vrij duur.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar dagen in dit Hotel grboekt als onderdeel van onze Schotse rondreis. We hadden kamer 2. Het hotel wordt gerund door John en Suzanne Martin. Het restaurant en de bar zijn eigendom van Veronica en Csaba Brunner.
De kamer is ruim en schoon. Kleine doucheruimte maar voor ons toereikend. Een bankstel en een bureautje maken het compleet. Voldoende ruimte om je spullen op te bergen en ook om na een lange dag toeren even bijkomen. John en Suzanne zijn zeer gastvrij en vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant. Er is voldoende en de warme gerechten kunnen worden besteld met de menukaart. De bar heeft leuke interessante whiskys. Vergis je niet in de prijs per dram vwb de malts! Prijzig dus, maar wel lekker. De menukaart is klein, maar met voldoende mogelijkheden. Wij hebben daar 4x gegeten en telkens iets anders gehad. Het is goed en smaakvol. Vriendelijk personeel. Dit hotel is een aanrander en zeer geschimt als uitvalsbasis voor een bezoek aan de Trossars. Als je gaat doe John, Suzanne, Veronica, Csaba en Charlene de groeten.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld

Leuk ogend hotel in Calander met parking voor de deur. Warm ontvangst en begeleiding naar de kamer. De kamers zijn eerder klein, zeker de badkamer. Mini-haardrogertje warmt snel op bij gebruik. Indien men wenst te eten in het restaurant, reserveert men best vooraf. De service verliep niet zo vlot. De groenten van onze maaltijd waren amper gaar. Het personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt 's morgens was top! Het was een stopplaats onderweg, dus kunnen weinig vertellen over de streek.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld

De kamers en badkamers zijn gemiddeld. Er zit een leuke pub bij het hotel. Gezellig als je een praatje wilt maken met de locals of andere toeristen. De bediening van de pub is behulpzaam.
Aanrader is het restaurant dat bij het hotel zit. Wel reserveren anders heb je kans dat je geen plaats hebt. Het eten is erg goed en de bediening weet waar ze over praten als het over het eten en de wijn gaat.
Je zit in het plaatsje Callander op loopafstand van de winkels. Pubs en restaurantjes zijn er niet veel.
Wij hebben het in het hotel en bijbehorende pub en restaurant prima naar onze zin gehad.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer hartelijk ontvangen en de eigenaar bracht ons persoonlijk naar onze kamer (3) op de eerste verdieping. Geen lift aanwezig.
Behoorlijk kleine kamer met een behoorlijk smal 2-persoonsbed. Echter wel een knusse kamer. Wastafel in de kamer omdat de douche/toiletruimte erg klein is. In de douche hangt een douche apparaat waar volgens mij enige uitleg bijhoort. Met wat gerommel kwamen we er uit. Rustige ligging aan de achterkant. Door de dikke gordijnen komt er weinig frisse lucht in de kamer. Dus de gordijnen maar op een kier open.
Bar en restaurant personeel zeer vriendelijk en attent.

Hebben het hier erg naar onze zin gehad.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner