Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (959)
Beoordelingen filteren
959 resultaten
Waardering van reizigers
300
246
217
116
80
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
300
246
217
116
80
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 959 beoordelingen
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel goede bedden
Hier +/-1 maand gezeten voor het werk
De bar is soms minder goed bemand waardoor je soms lang moet wachten op een drankje
En jammer dat je voor 7.00 geen ontbijt kunt krijgen
Verder een goed verblijf gehad
Wi-Fi werkt altijd goed

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Vinny3l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMHOTELWolverhampton, Manager van Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Dear Vinny

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel.

Sincerely,

Sara Foster
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 februari 2018

dit hotel geboekt omdat ons hotel er tegenover ontzettend vies en smerig was, hier werden we hartelijk ontvangen en werd er alles aan gedaan om aan onze wensen te voldoen, toen er een klein mankementje was aan het bad in de kamer werd dit gelijk geregeld door het vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank denniskQ3684AB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMHOTELWolverhampton, General Manager van Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018
Google-vertaling

Dear Dennis K,

Thank you for your kind review here at the Mercure Goldthorn Hotel.

Hope to welcome you back soon.

Kind Regards
Richard payton
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2017

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMHOTELWolverhampton, General Manager van Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMHOTELWolverhampton, General Manager van Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMHOTELWolverhampton, General Manager van Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken