Hoogtepunten uit beoordelingen

Eatiation
Utrecht, Nederland
via mobiele applicatie
Vlot

Met flexplus is het toch wat aangenamer reizen. Nooit lang moeten wachten en overal vlot door! Op ... meer lezen

Beoordeeld op 16 augustus 2019
jonnew1988
Antwerpen, België
via mobiele applicatie
Lees alle 2.206 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Folkestone
vanaf US$ 554,98
Meer info
vanaf US$ 528,55
Meer info
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Met de auto door tunnel gegaan. Auto op de trein en een korte tijd later aankomen in Groot Britannië. Erg efficiënt

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met flexplus is het toch wat aangenamer reizen.
Nooit lang moeten wachten en overal vlot door!
Op voorhand reserveren maakt de doortocht nog vlotter!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Het was onze eerste keer en veel te vroeg voor onze gereserveerde trein en zaten braaf te wachten in de drukke terminal wanneer we richting de trein konden rijden. Vanwege de drukte maar naar buiten gegaan en zagen dat de letters boven ons gewoon richting de trein reden. Ondanks dat het inmiddels een uur eerder was als gereserveerd hebben wij dat ook gedaan. Een man wijst ons in welke rij we moesten wachten. Wij dachten die van onze letter (R) maar nee complete chaos daar. Alles stond daar van voor en na de R. Zelfs de V. Er werd totaal niet gekeken waardoor mensen die qua letter al met de trein mee konden moesten in die rij blijven en die ruim 2 uur vroeger waren konden gewoon al weg omdat ze toevallig in de rij stonden die de trein in ging. Als we dat hadden geweten waren we meteen doorgereden en niet eerst braaf gewacht maar eigenlijk zou er een betere controle moeten zijn bij het sturen naar de juiste wachtrijen voor de juiste gereserveerde trein. Helemaal als het zo druk is.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 27 juli 2019

Eurotunnel Le Shuttle staat synoniem voor vertraging. Meerdere keren mee gereisd de afgelopen maanden maar 26 juli was de chaos compleet met 6 uur vertraging aangezien de airco in sommige rijtuigen niet functioneerden. Op de M20 rijksweg stond het al vast. De terminal stond vol met wachtende passagiers, kleine kinderen en huisdieren en het terein rondom de terminal stond overvol met auto's. Een totaal gebrek aan juiste communicatie. Wanneer er opgeroepen wordt dat er geboard kan worden staan wij nog eens 1.30 uur stil bij de boarding. Veel personeel gezien de vele passagiers waarvan het geduld begon op te raken. Klacht ingediend en worden afgescheept met een GBP 100 tegoedbon. Een lachertje. Wij willen geen tegoedbon maar ons geld terug inclusief de gemaakte kosten gedurende de 6 uur vertraging. Schaamteloze vertoning van Eurotunnel Le Shuttle. Nooit meer. Incapale bende.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019

De snelste manier om van Engeland naar Frankrijk en terug te komen. Inchecken gaat heel erg vlot en de reis duurt maar een goed half uurtje. Prima

Datum van activiteit: februari 2019