17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een smerig hotel.
Bij binnenkomst kwam de lucht al op je af.
Over de kamers wil ik het helemaal niet hebben.
We hadden ook nog de pech dat er een skaweekend was die tot 4 uur doorging
Helaas konden we niet op zoek naar een ander hotel. Nooit meer.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerdere beoordeling voor dit hotel is afgekeurd omdat ik mij niet in kon houden over hoe slecht het hotel is.

Maargoed, bij deze poging 2.

Het is belachelijk dat je zulke hotel kamers nog kunt verhuren. Ik zou mij er als hoteleigenaar voor schamen.

Ik heb geen beoordelingen gelezen voordat ik naar het hotel ging omdat ik met een groep was waarbij iemand anders de boel organiseerde. Kortom, het was voor mij allemaal een verrassing waar we naartoe gingen. Maar wat een spijt hebben we van dit hotel zeg. Het is vies, de gangen stinken naar overmatig luchtverfrissers, de lounch lijkt wel een luchthaven en de kamers zijn erg gehorig. Ik had dan ook even het idee dat de buurvrouw door de muur heen kwam zetten....

Al zouden ze me geld toeschuiven, dan nog zou ik niet terug gaan naar dit hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
12 mei 2017 beoordeeld

Locatie zal wel oké zijn maar daar is alles mee gezegd! Kamers zeer vuil met plakkerig en kapot interieur. 'S avonds muziek zo hard dat je in de kamer op 3 hoog nog kan meegenieten.Eten al niet beter ..vlees droog of drijvend in vet en ontbijt karig met zwart gekookte eieren. Dit Nooit meer!!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 september 2016 beoordeeld

Een bunker (aan de buitenkant vies en smerig). Bij binnenkomst loop je eerst door gok-, biljard- en bingohalletjes. Ontvangst receptie gewoon onbeschoft. Kamer (een souterrain hok met een raam dat pal tegen een muurtje zat, er zaten ca. 10 cm tussen kozijn en muur), douche stuk, volgende dag zou ik nieuwe kamer krijgen, maar eerst een gesprek met drie meiden achter de receptie gehad, die een wist van niks, de andere brulde dat men niet deed aan kamerwissel en nr. 3 sprak me opeens aan met mijn kamernummer en oh ja, die daar krijgt toch een nieuwe kamer. Baggage moest ik zelf overbrengen. De nieuwe kamer op de 1e etage had dan wel een beetje uitzicht maar grotendeels keek ik op een plat vies dak met grote vlaggen van formule 1 en met een doodshoofd. Iedere avond keiharde livemuziek (het bed trilde zelf op gegeven moment) met een ordinair publiek. Kwam je langs de receptie stonden er altijd mensen met klachten. Ontbijt en eten heb ik overgeslagen, wilde zo snel mogelijk naar buiten.

Kamertip: Kamer op hogere verdieping vragen, dat is misschien uit te houden dan.
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier ivb met het skabour festival. Was echt top. Het eten in het restaurant (buffer) smaakte goed en het ontbiedt was ook niet om over te klagen. Zowel de gasten als het volk in het hotel zijn super aardig en behulpzaam. Ook heb je vanaf je kamer uitzicht op zee.

Verbleef: september 2015