Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (293)
Beoordelingen filteren
293 resultaten
Waardering van reizigers
149
108
25
9
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
149
108
25
9
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 293 beoordelingen
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel het een bekend probleem bleek te zijn, geeft de site geen enkele waarschuwing dat parkeren echt niet lukt als je om 20.00 aankomt. Zowel booking als hotel zouden dat moeten laten weten. Wifi deed het niet. Bed was prima.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Bedank jetd_12
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Susie_Banister, Manager van View Hotel Folkestone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017
Google-vertaling

Dear jetd_12,

We are aware that parking can be an issue and therefore we do send our pre-arrival emails to all of our guests on top of the already available information that can be found online, stating that we do not have our own car park. This information also states that the parking is residential and street-side only.

We hope that this does not deter you from staying with us again.

Kind regards
Susie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 mei 2017 beoordeeld

Het recent gerenoveerde View Hotel is schitterend gelegen aan zee, iets bezuiden het stadscentrum. De kamers zijn heel goed met een heerlijk bed en moderne badkamers. De standaard kamers zijn aan de kleine kant, maar de familie kamers zijn ruim.
De organisatie moet nog een beetje wennen. Zo was het niet bekend, ondanks eerder telefonisch overleg, dat twee boekingen bij elkaar hoorden en er te weinig kamers zouden zijn voor onze groep. Gelukkig alles keurig opgelost. Het ontbijt is traditioneel, Omdat alles vers klaar gemaakt wordt moet je eindeloos wachten tot er iets op je bord ligt. De kwaliteit is uitstekend, maar na zo lang wachten is alles lekker. In het hotel is een restaurant, dat apart gerund wordt. Kennelijk zijn ze weinig gewend, want wij moesten bij reservering een week van te voren een borgsom overmaken en opgeven wat iedereen individueel wilde eten. Toen ons middagprogramma iets uitliep, was men in paniek omdat de aangekondigde aanvangstijd met een half uurtje verlengd moest worden. Dat je na een hoop gehaast, dan uiteindelijk nog weer eindeloos in een vrijwel leeg restaurant op je drankjes moet wachten is niet goed voor de sfeer.
Kennelijk is er structureel te weinig personeel om een wat grotere groep te bedienen. Dat is jammer want het hotel biedt een perfecte uitvalsbasis voor activiteiten in Kent zoals golf en cultuur.

Kamertip: kies iets groter dan een standaardkamer Liever niet 4e verdieping onder dak
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank waquispel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 januari 2017 beoordeeld

Via bookin.com een gewone kamer geboekt voor twee volwassenen met extra bed voor mijn zes jarige dochter. Na korte tijde werden we door het hotel gecontacteerd dat deze samenstelling in een gewone kamer niet mogelijk is en we moesten upgraden naar een suite. Als we direct bij hen boekten zouden we gratis een verdere upgrade krijgen naar een signature room.omdat we op 31.12 zouden arriveren hebben we voor GBP 70 pp nog aangemeld voor het New Years event. Tussendoor hebben we nog een mail gekregen waarin we werden geïnformeerd dat de lift niet werkt maar we hulp zouden krijgen bij onze bagage. Na aankomst en incheck hebben we niet alleen zelf onze baggage naar de derde verdieping moeten sleuren door eindeloze gangen de beloofde signature room was ver te zoeken. Op vraag bleek dat ze ondertussen ons weer hadden gedowngrade naar een suite omdat we tenslotte ook niet voor meer betaald hadden.er waren geen signature rooms meer ter beschikking dus moesten we het doen met twee extra badjassen. Helaas was ook de organisatie van het feest niet veel beter. Het buffet bestond uit een keuze van quiche wat sla wraps en een warme schotel. Voor zoveel geld en ten slotte zou Het eind van het jaar gevierd worden een zeer povere vertoning. De lichtschakelaar in onze kamer werkten niet naar behoren en in geen enkele kamer is er een ijskast voorzien. Als Engelsman zou het ontbijtbuffet misschien nog kunnen smaken komend van het vaste continent verwachtten meer dan toastbrood en scrambled eggs. Wij zijn een dag vroeger vertrokken.

Kamertip: Lift werkt niet. Eindeloze trappen. Niet geschikt voor mensen slecht ter been
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Tafline
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
George_Mellish, General Manager van View Hotel Folkestone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2017
Google-vertaling

Dear Tafline,

Thank you for your review, we appreciate all of our guest's feedback.

With regards to your reservation, it is not possible to make a family reservation for a classic double/twin room as the maximum occupancy for these rooms are 2 adults.

I am disappointed to read that you did not enjoy our New Year's Eve event, as we have received a lot of good feedback regarding this. On this evening, our buffet was made up of 20 different dishes, consisting of hot and cold starters, mains and deserts.

With regards to breakfast, everything is cooked fresh to order and there is a large selection of continental options available, I apologise if this was not explained clearly during your stay.

I hope that you have the opportunity to visit again and receive the experience that we intend to provide.

Kind Regards,

George Mellish
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken