The Relish(Folkestone)
  • Inclusief ontbijt
Chandos Premier Folkestone Channel Tunnel Hotel(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Wycliffe Guest House(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Kentmere Guest House(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Wards Hotel(Folkestone)
Travelocity
PremierInn.com
  • Gratis parkeren
The Rob Roy Guest House(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
17 mei 2017 beoordeeld

De ruime en schone kamers, het heerlijke eten, het uitgebreide ontbijt, de gratis parkeer mogelijkheden en bovenal het vriendelijke en charmante personeel zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Hier meerdere keren zowel voor zaken (groeps-reizen) als privé geweest en dat ik dit hotel ook privé kies zegt voldoende.

Kamertip: Alleen de kamers op de begane grond hebben beperkt uitzicht, voor de rest nooit klachten gehad van onze passagiers en zelf ook niet.
  • Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Laurent B, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Dear Guests,
Thank you for your review and return visit. I am pleased to hear that you had a good stay at the Burlington and I hope to see you again in the near future. Best regards

16 mei 2017 beoordeeld

Het hotel heeft alles wat je van een hotel verwacht. Typisch . Wij hadden half pension ,het ontbijt was iedere morgen in orde, het avond eten was afwisselend .Je kan kiezen tussen 3 voorgerechten,4 hoofdschotels ( vis , vlees , kip en vegetarisch ) en 3 desserten. De kamer was proper en zicht op zee .Een mooi typisch Engels hotel. Het personeel is SUPER vriendelijk en een goede service . De ligging is heel leuk , in de avond kan je een leuke avondwandeling maken, het is een rustige buurt .Dit alles heeft ons een prettige midweek Engelse kust bezorgd .Niet twijfelen

Kamertip: Wij waren gelogeerd op verdieping 3 vanachter in de gang ,daar heb je zicht op zee.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie

Dear Guests,
Thank you for your review and kind mention regarding our team. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again soon. Best regards

3 mei 2016 beoordeeld

De kamer was mooi gemoderniseerd en schoon.
Het personeel moeilijk te verstaan, de bar ongezellig en de bar meals ver onder de maat, van de fish a chips was vis op het randje van houdbaarheid, voor het eerst meegemaakt dat mijn man een burger liet staan.
Tip voor het ontbijtpersoneel, misschien beter om even thuis uit te zieken in plaats van hoestend en proestend het ontbijt te serveren......

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
4 april 2015 beoordeeld

Nachtje voor zaken in Folkestone. Het Burlington bleek een prima hotel te zijn. Een zeer karakteristiek pand. De service is uitstekend. Heerlijk Engels. Het ontbijt erg goed. En de locatie, vlakbij de seafront uitstekend. Kom ik vast nog eens ter

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
BURL-GM, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2015

Dear Guests,
Thank you for your review and glad to hear that you had a great stay at the Burlington. I look forward to welcoming you again soon. Yours sincerely

6 mei 2014 beoordeeld

We namen dit hotel als uitvalsbasis voor onze golfreis. Het hotel is gelegen op 200m van het strand en is een statig gebouw in Victoriaanse stijl. Een deel van de kamers werd reeds vernieuwd een ander deel is dringend aan vernieuwing toe, maar alle comfort is aanwezig. Het Engels ontbijt was zeer voedzaam en lekker en het personeel bijzonder aardig en gedienstig.. Als alle kamer vernieuwd zullen zijn krijgt het hotel de beoordeling zeer goed...

Kamertip: Vraag naar een kamer die al vernieuwd werd....
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
Burlgm, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2014

Dear Guests,
Thank you for writing a review. I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us and also to inform you that the hotel is currently being refurbished, with a number of rooms being upgraded for your comfort. I look forward to welcoming you again at the Burlington. Yours sincerely