Chandos Premier Folkestone Channel Tunnel Hotel(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
The Relish(Folkestone)
Boek nu, betaal bij aankomst
Stay2a(Folkestone)
  • Gratis ontbijt
Kentmere Guest House(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Gratis internet
Wards Hotel(Folkestone)
Gratis annuleren tot 02/08
Travelocity
Priceline
  • Gratis parkeren
The Wycliffe Guest House(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
The Rob Roy Guest House(Folkestone)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
Orbitz.com
17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden in zo's slecht hotel gezeten. De buitenkant in in renovatie, maar dat was het probleem niet. Waar zal ik beginnen.... de receptie is net een opslagkamer, de lift..daar mag je met 2 personen in zonder bagage. Dus ik in de lift met de koffers en mijn man met de trap. Wij zaten op de 3-e etage. Eerst naar 4 en dan naar het eind van de gang en met een trap naar 3
Ik dacht meteen... als hier brand uitbreekt... het vluchtplan op de kamer begreep ik niks van... geen ventilatie op de kamer. Enorm gehorig, buiten veel jongelui die op het parkeerterrein rondhangen tot laat in de nacht.
De kamer was overigens behoorlijk scheef. Het hele hotel zit vol met schots en scheve gangen en trappen. Overal struikel je! Het hele hotel is oud en versleten.

Kortom, ga daar niet heen!!!

Verbleef: juni 2017
7 februari 2017 beoordeeld

ik verwachtte niets van dit hotel dat ik voor een paar tientjes had geboekt - bepaalde website bieden superprijzen. maar ik vond het heel grappig en had zelfs een comfortabele kamer.

Alles is een beetje oud maar ik sliep er beter dan in menig ander hotel. Mooi uitzicht op zee. Zeer aardige bediening. Heel leuke bar. Als je geen moeite hebt met wat verlopen interieur, is dit een leuke en budgetaantrekkelijke oplossing

Kamertip: vraag 2 persoonskamer met uitzicht op zee
  • Verbleef: februari 2017, reisde alleen
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben op een laatste moment geboekt, prijs en kwaliteit totaal niet in overeenstemming. Het hotel ligt op een prima locatie maar is zeer gedateerd, alles kraakt, de vloeren zijn schuin en je waant je 50 jaar terug.
Onze badkamer was bloedheet, de verwarming stond aan en kon niet afgezet worden. De wastafel is voorzien van twee kranen, de warmwaterkraan is niet aangesloten?
Het watersysteem maakt 'smorgens veel lawaai (op andere kamers).
Het bedienend personeel is niet het meest vrolijke!
Al met al geen aanrader.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
26 augustus 2016 beoordeeld

Heel fraai en mooi gelegen hotel. Zeer ruime kamer, alle comfort aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. het ontbijt was lekker en veel! De bedden waren wat aan de kleine kant, maar toch wel voldoende. Al met al een aanrader!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
18 mei 2016 beoordeeld

Dit fraaie hotel is een klassiek gebouw gevestigd. Uiteraard geeft dit beperkingen zoals smalle gangen maar de kamer was verrassend ruim en had een mooi uitzicht op o.a. het Kanaal. Ontvangst was vriendelijk. Het prima ontbijt was weer stijlvol en traditioneel .

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB