“Prima kwaliteit”
Beoordeling van Pomodoro e Mozzarella

Pomodoro e Mozzarella
Geclassificeerd als nr. 20 van 472 Restaurants in Eastbourne
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht in dit vrij grote resto en tevreden huiswaarts gekeerd. Zeer goed italiaans eten, vriendelijke en professionele bediening en dit alles voor goede prijs. Een aanrader...

Datum van bezoek: oktober 2017

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder aangename pizzeria, waar ondanks groot volume aan couverts, dankzij kundig personeel uitstekende kwaliteit wordt geboden in alle opzichten, zowel qua accomodatie als kwantiteit aan keuzes en kwaliteit van bereiding. Eigenaar is tevens de baas van het ernaast gelegen Italiaanse restaurant, waar hoger niveau Italiaans eten wordt aangeboden (zonder pizza op de kaart).

Datum van bezoek: juli 2017
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer hartelijk ontvangen. Het personeel zag er prefect uit en wastafel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Een Italiaans restaurant om aan te bevelen.

Datum van bezoek: mei 2017
2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt heerlijk gegeten! Wij hadden twee pizza's besteld die worden vers gemaakt. Als vooraf heerlijke tapas, echt op z'n Italiaans. De tafels staan alleen heel dicht op elkaar en wij zaten naast een gezin met heel drukke kinderen en dan is er geen ontkomen aan.

Datum van bezoek: mei 2016
28 juli 2015 beoordeeld

goede & smaakvolle pizza gegeten. Druk maar gezellig restaurant leuke sfeer. Vlotte en correcte service

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Pomodoro e Mozzarella bekeken, bekeken ook

Eastbourne, East Sussex

In Pomodoro e Mozzarella geweest? Deel je ervaringen!