“Voldoet niet aan beloftes”
Beoordeling van The Belgian Cafe

The Belgian Cafe
Geclassificeerd als nr. 100 van 472 Restaurants in Eastbourne
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Staat in de folder als awardwinning restaurant. Nou ik wil niet weten waarvoor. Ordinaire strandtent waar doorlooptijd belangrijker is dan kwaliteit en service. Mosselen zgn specialiteit, zeer bedroevend. Misschien niet het seizoen,maar dan beter maar niet verkopen.

Datum van bezoek: juli 2018

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten de naam en wat (veel te duur geprijsde) bieren was er niets Belgisch aan deze zaak. De tafels plakten, de mosselen waren erg mager en er zat nog zand in...

Datum van bezoek: juli 2017
3 september 2016 beoordeeld

Het volle terras, de leuke sfeer en de goede stem en de muziek van de live optredende zanger waren zeer aanlokkelijk. Je bestelt na een behoorlijke wachttijd de dranken en je houdt het bij de Engelse bieren. De Belgische zijn namelijk overdreven duur en we kennen nu ook eenmaal de smaak ervan. Bestel er echter nooit een Pina Colada want je weet niet wat je smaakt. Ook navraag levert niets op want men kan niet zeggen met welke ingrediënten de cocktail gemaakt werd. Hij is betaald en eenzaam blijven staan op het terras. Men bestelt er de cocktails in Belgische bierglazen, waarschijnlijk omdat de toog vol stond met de afwas.

Datum van bezoek: augustus 2016
25 augustus 2016 beoordeeld

Dit is echt een bijzonder leuk café. Ze hebben ook zelfgebrouwen bier wat goed smaakt en een enorme voorraad Belgisch bier op fles (wel prijzig!). De bediening is erg goed. Er staan veel jonge Belgen en Noord-Fransen in de zaak (zie allemaal wel gewoon Engels spreken) en ze zijn zeer behulpzaam, gastvrij en vriendelijk. Er is live muziek. Leuk zijn ook de Kuifje-prenten doorheen de zaak - helaas zijn ze niet allemaal goed zichtbaar. Er is ook een fraaie kelder.

Datum van bezoek: augustus 2016
22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze moeten zich schamen met magere mosselen, slappe friet om zich Belgisch te noemen. Dat is mensen op het verkeerde been zetten.
Ik heb onmiddellijk Yelp uit mijn mobile gehaald.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die The Belgian Cafe bekeken, bekeken ook

Eastbourne, East Sussex

Eastbourne, East Sussex

In The Belgian Cafe geweest? Deel je ervaringen!