“Bijzonder leuk café”

Geclassificeerd als nr. 102 van 472 Restaurants in Eastbourne
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
25 augustus 2016 beoordeeld

Dit is echt een bijzonder leuk café. Ze hebben ook zelfgebrouwen bier wat goed smaakt en een enorme voorraad Belgisch bier op fles (wel prijzig!). De bediening is erg goed. Er staan veel jonge Belgen en Noord-Fransen in de zaak (zie allemaal wel gewoon Engels spreken) en ze zijn zeer behulpzaam, gastvrij en vriendelijk. Er is live muziek. Leuk zijn ook de Kuifje-prenten doorheen de zaak - helaas zijn ze niet allemaal goed zichtbaar. Er is ook een fraaie kelder.

Datum van bezoek: augustus 2016

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze moeten zich schamen met magere mosselen, slappe friet om zich Belgisch te noemen. Dat is mensen op het verkeerde been zetten.
Ik heb onmiddellijk Yelp uit mijn mobile gehaald.

Datum van bezoek: juli 2015
21 mei 2016 beoordeeld

Als je gaat voor mosselen is dit een perfect restaurant, die zijn erg lekker en worden in diverse variaties bereid. We waren ook aangetrokken tot het feit dat ze een eigen brouwerij hebben. Alleen, wat bleek, het bier dat we wilden was op. helaas. Verder onprofessionele bediening. Aan het eind werd dessertkaart zonder iets te vragen op tafel gegooid.

Datum van bezoek: mei 2016
17 februari 2015 beoordeeld

Men had een goed assortiment met verschillende soorten bier. Duidelijke uitleg, ook van de eigenaar en ober. Goed geserveerd. Men heeft de gelegenheid om daarbij een kleine snack te eten, voorbeeld frietjes met majonaise.

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer
31 juli 2014 beoordeeld

Van buiten ziet deze zaak er nog wel aardig uit maar van binnen is het echt vergane glorie, oud en zeer onverzorgd. We hadden nu eigenlijk al moeten omkeren maar helaas hebben we dit niet gedaan. Personeel is totaal ongeïnteresseerd en spreek soms zelfs erg slecht Engels. Na de bestelling werd zowel de drank als het eten verkeer gebracht maar ik heb het toch maar gegeten, anders moesten we weer op 1 portie wachten. Eten was smaakloos, de Pulled pork op de pasta koud, het brood bij de mosselen droog en oud en de friet niet goed gebakken. Hadden we maar eerst hier even de commentaren gelezen dan waren we hier niet binnen gestapt. Er zit totaal geen leven meer in deze zaak, volgens mij is de laatste investering ergens in de jaren tachtig gedaan, kortom niet naar toe gaan!

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die The Belgian Cafe bekeken, bekeken ook

Eastbourne, East Sussex

Eastbourne, East Sussex

In The Belgian Cafe geweest? Deel je ervaringen!