Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.447)
Beoordelingen filteren
3.447 resultaten
Waardering van reizigers
2.105
782
337
147
76
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.105
782
337
147
76
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.447 beoordelingen
Beoordeeld op 23 juli 2014

Zeer vriendelijk personeel,oud hotel ,ondanks de vijfsterren aan de buitenkant wat onderkomen, er was nodig verf en onderhoud. Wel proper binnen. Wij hadden een standaard kamer en toch redelijk ruim.Weinig lawaai op de gangen. Het restaurant was mooi gedekt en je werd er naar wensen bediend.Het ontbijt kon je kiezen uit een buffet en er werd op vraag iets gemaakt in de keuken.Het nadeel was met de warme dagen die we gehad hebben , er was geen airco op de kamers .Misschien wel in de suites.Het hotel lag op wandelafstand van de pier en het centrum.Parkeren was duur en moeilijk uw auto kwijt te geraken.Beter wandelen en auto laten staan .De restaurants in het centrum waren gewoon , maar allerhande nationaliteiten, voor ieder wat wils.

Kamertip: meer betalen en zeker van zijn dat er airco is bij warme dagen .Kamers aan de voorkant of zijkant nemen. wij hadden een zicht op de binnenkant en de daken, geen zeezicht. Veel lawaai van de meeuwen
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Willemsbetty
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geguestrelations, Guest Relations Manager van The Grand Hotel Eastbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geguestrelations, Guest Relations Manager van The Grand Hotel Eastbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geguestrelations, Guest Relations Manager van The Grand Hotel Eastbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geguestrelations, Guest Relations Manager van The Grand Hotel Eastbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken