“Wij hebben genoten van ons verblijf.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Henk T
1 beoordeling
“Wij hebben genoten van ons verblijf.”
Beoordeeld op 22 maart 2017 voor een verblijf in Februari, 2017

Onze uitvalsbasis was Villa Staar in Pereybere. Dit royale huis met zwembad en 2 badkamers heeft nu 2 air-conditioned slaapkamers en ligt in een rustige omgeving vlak bij het strand en centrum van Pereybere. Deze zijn eenvoudig lopend te bereiken. De stranden zijn erg mooi en in de omgeving zijn diverse restaurantjes om lekker te gaan eten. Als je niet naar een restaurant wil gaan, dan kun je ook de BBQ gebruiken om op het overdekte terras te dineren. Wij hadden de beschikking over een auto en hebben daarmee het gehele eiland verkend en vrijwel alle ‘highlights’ bezocht.
De beheerder (een Belg die Nederlands en Frans spreekt) heeft voor ons de luchthaventransfer en de auto geregeld. Het zwembad zorgde elke dag voor een welkome verkoeling.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren