Clarion Hotel Stavanger(Stavanger)
  • Inclusief ontbijt
Radisson Blu Royal Hotel(Stavanger)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 232 per nacht.

Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Comfort Hotel Square(Stavanger)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Clarion Hotel Energy(Stavanger)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Stavanger Hostel St.Svithun(Stavanger)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Scandic Stavanger City(Stavanger)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 170 per nacht.

Darby's Inn(Stavanger)
23 juli 2017 beoordeeld

Kamers niet al te groot. Hotel is 21 verdiepingen hoog, waarbij je op de 21e je ontbijt kunt nuttigen. Prachtig uitzicht. Uitstekend ontbijt. Afwatering douche enige minpuntje.
Vriendelijk personeel. Weinig sfeer in hotel.

Kamertip: westkant heeft mooi uitzicht
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Dimitar S, Restaurant Manager van Scandic Forum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt. Helaas kunnen we niet veel over de kamergrootte doen, maar we proberen te compenseren met service en kwaliteit.
Een fijne zomer.

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel kamers zijn modern. Wij zijn tijdens de beoordeling nog in het hotel. Eerste dag was er tot onze verbazing maar een dekbed. Naar de receptie gegaan, die erg hulpvaardig zijn , om een dekbed te halen. Tweede dag kwamen wij om 15:00 uur weer op de kamer . Deze was nog niet schoongemaakt . Weer naar beneden naar de receptie en uitleg gevraagd . Ze hadden het druk en nog niet aan deze kamer toe gekomen. Zelf maar handdoeken meegenomen. Ontbijt was uitgebreid en zeer goed . Vanavond waarschijnlijk eten in het hotel . Of dit goed is schrijf ik nog.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
ulrika l, Daglig leder van Scandic Forum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2017

Thank you very much for taking your time to provide us with valuable feedback.

You have made valid points and I can assure you that we are working on improving those areas

I hope we have the opportunity to welcome you all back again soon.

Best Regards
Ulrika Larsson

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst door vriendelijk en vlot checkin. Parking maar op 2 minuten lopen van hotel. Kosten zijn NOK 125 voor 24 uur. Restaurant met prachtig panorama uitzicht over Stavanger op 21e verdieping. Prima gegeten maar kaart is wel beperkt. Koffie of thee is in restaurant wel gratis beschikbaar. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Met diverse warme gerechten en ruime keuze. Brood was echt heerlijk, maar geen broodjes of cakes. Kamer was niet al te groot, en nogal smal. De badkamer prima in orde, alles was aanwezig. En zeker waren het super bedden! Heerlijk geslapen en uitgerust. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor een kort verblijf in het aardige Stavanger.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
ulrika l, Leder  van Scandic Forum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2017

Thanks for feedback! We hope you will come back next time you visit Norway.
Me and my team wish you a nice summer!

Best regards
Ulrika Larsson

16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima uitgebreid ontbijtbuffet. Restaurant is op de 21ste verdieping, dus een fantastisch uitzicht.
De badkamer met een 'futuristisch' douchegedeelte werkt averechts: alles werd drijfnat.
Temperatuur in de kamer wordt centraal geregeld; deze is dus niet zelf te regelen . Het was erg warm in de kamer. Raam openen is geen optie; veel lawaai van het wegverkeer.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Ulrika L, Manager van Scandic Forum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

Thank you for taking the time to leave a comment regarding your stay with us! Thank you for a great comment, we are proud and pleased to hear you enjoyed your stay
Regarding the temperature in your room , I will pass your feedback to Engineering Department for them to follow up
Welcome back to us! Best regards Ulrika and Team Scandic Forum

10 augustus 2015 beoordeeld

Goed hotel,,prima ontbijt en hebben hier heerlijk gedineerd. Wel weer erg prijzig, maar uitstekende kwaliteit. Hotel ligt buiten het centrum, voor het centrum hebben wij de auto gepakt, ongeveer 10-15 minuten rijden.

Kamertip: Beste uitzicht, zomhoog mogelijk
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Ulrika L, General Manager van Scandic Forum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear Guest

Thank you for providing us with a review.

I am pleased to hear you had a nice stay with us

All the best
Regards