10 mei 2018 beoordeeld

Geweldige kamer, heerlijk ontbijt dat zonder toeslag op de kamer bezorgd werd. Het restaurant is echt heel goed (foody approved) en de bar is zo sfeervol dat je zomaar een avondje kan blijven plakken. Prima sport- en wellness faciliteiten en business centre, wifi ook erg betrouwbaar. Ligging is top, zowel voor uitvalswegen als het stadscentrum. Zeer vriendelijke en behulpzame staf, al met al een heel prettig hotel met alle luxe die ik wens voor een business trip of een paar dagen stedentrip.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Seleme H, Manager van Radisson Blu Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Dear prive183,
Thank you so much for a fantastic review! We hope you visit our city again. Enjoy the weekend, Safe Travels
Kind Regards,Seleme

3 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Seleme H, Manager van Radisson Blu Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Volop luxe, de kamers zijn zeer ruim, volledig uitgerust met allerlei zaken en zeer schoon. Een hotel waar ik graag terug zou komen. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk uitgebreid ontbijt. Sauna is heel erg goed, kleine fitness aanwezig.

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Seleme H, Manager van Radisson Blu Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Dear Peter E,

Many thanks for your lovely review. We appreciate it! We wish you and your family a wonderful and blessed New Year. Kind Regards, Seleme

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor ons aan het begin en aan het eind van onze rondreis door Zuidwest Noorwegen onze uitvalsbasis om lekker te genieten.
Mooie, schone, ruime, moderne kamer. Strakke schone badkamer. Goed matras. Ontbijt heerlijk met verse sapjes, broodjes en fruit. Veel keuze in ontbijtgranen en beleg. Personeel aan de receptie en in de ontbijtzaal allemaal even vriendelijk.
En de grootste plus voor ons; binnenzwembad met jacuzzi en sauna! Hier hebben we veel gebruik van gemaakt ;-)
Zeker na wandeling Preikestolen van harte aan te bevelen!
NB Restaurantjes oude haven op loopafstand. Restaurant Skagen en Al Forno aanraders. (Fisketorget is dicht op zondag...)

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Seleme H, Front Office Manager van Radisson Blu Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Geachte Mener Trip_MenN2017,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een ​​recensie te schrijven voor ons hotel. Wij waarderen het! Er is niets meer ontspannend dan het genieten van ons zwembad en sauna na een full-day wandeling van Preikestolen. Uitstekende keuze! En het weer was ook nogal mild. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen

Vriendelijke groeten,
Seleme

14 november 2016 beoordeeld

Standaard Radisson hotel met een degelijk ruime kamer en badkamer, mooie inrichting en lekker ontbijt! De ligging ten opzichte van de haven is ook zeer goed, je bent op 5 minuutjes wandelen aan de haven waar je veel leuke restaurants en bars vind.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Brian G, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Dear Jente Q,

Thank you so much for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again in the future.

Best regards,

Brian Gleeson