23 november 2015 beoordeeld

Mooi ruim hotel in Molde. Wij verbleven hier 2 nachten op doorreis in Noorwegen.
Het was een fijne afwisseling tussen alle minder luxe hotels welke wij gezien hebben. De kamers waren ruim. Onze kamer had uitzicht op zee.
Het ontbijt was goed, maar het was veel te druk. De ontbijtzaal was te klein voor het aantal kamers dat het hotel aanbied.
Wij wilden graag in het hotel fietsen huren in het hotel, maar zij hadden maar 3 fietsen. Ook dit is iets te weinig voor zo'n groot hotel. Parkeren is niet gratis, wifi wel.

Verbleef: juli 2015
18 november 2015 beoordeeld

een geweldig hotel, super receptioniste getroffen die ons adviseerde waar we het beste naar toe konden. Geen druk van je moet hier eten, maar geweldige tips waar we echt wat aan gehad hebben. Super fijne kamer, met uitzicht op de fjorden. Het ontbijt was echt het beste wat we in heel noorwegen gehad hebben. En je kijkt je ogen uit zo mooi is het hotel. Jammer dat we er maar 1 nacht konden blijven ivm planning van ons zelf.

Kamertip: een kamer met uitzicht op de fjorden
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
5 september 2015 beoordeeld

Zeer nette kamers, uitstekend Scandinavisch ontbijt en lekkere bedden. Aanrader om het raam 's avonds open te zetten. Je hoort dan de golven op de rotsen slaan en de wind razen, heerlijk relaxed!
Enige nadeel is dat de kamer voorzien is van een hoofdschakelaar. Wanneer je het licht uitzet om te slapen, gaat ook de stroom af van veel stopcontacten waardoor je vooraf moet uitzoeken welke stopcontacten blijven werken voor het opladen van je telefoon of laptop/tablet.

• Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst. We kregen een kamer aan de achterkant van het hotel met uitzicht op de parkeerplaats en een ander hotel. Toch wel teleurgesteld hebben we gevraagd om een 'room with a view'. De receptioniste heeft zich in alle bochten gewrongen en ons een andere kamer met uitzicht op de fjord gegeven! Zo blij!!
Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer compleet!
'S Avonds nog op de 15de verdieping een borrel genuttigd met ook weer uitzicht op de fjord!
Kortom genoten!!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
28 maart 2015 beoordeeld

Modern en schoon hotel met redelijke bedden. Wifi is inbegrepen bij de kamerprijs en werkt vlot. Bij het ontbijt is er meer dan ruime keuze. Beneden vind je een barista en op de bovenste verdieping een skylounge.

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken