Scandic Kristiansund(Kristiansund)
  • Inclusief ontbijt
Quality Hotel Grand Kristiansund(Kristiansund)
Astoria Hotell(Kristiansund)
  • Roomservice
Thon Hotel Storgata(Kristiansund)
  • Restaurant
Gjestehuset AS(Kristiansund)(Heel veel waar voor je geld!)
Comfort Hotel Fosna(Kristiansund)
Comfort Hotels
Atlanten Motel(Kristiansund)
  • Gratis parkeren
Hoems(Kristiansund)
  • Gratis parkeren
1 september 2016 beoordeeld

Het hotel oogt bij aankomst niet bijzonder gezellig. De kamers zijn echter prima verzorgd. Een prachtig uitzicht over het water en de rest van Kristiansund. De receptioniste was zeer vriendelijk. Het ontbijt was geweldig uitgebreid en lekker. Voor het avondeten naar het centrum van Kristiansund gelopen, wat prima te doen was over de brug.

Kamertip: Uitzicht over het water en Kristiansund is prachtig.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
BrittaJoo, General Manager van Thon Hotel Kristiansund, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you so much for taking time to give us such great review from your stay here with us!
We are so pleased that you thought the view where stunning, and that you enjoyed our meals, and the service we provided!
Thank you again, and welcome back to Thon Hotel Kristiansund!

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit hotel en bij deze keten zien ze ons niet meer terug. Een ongeinterresseerde dame achter de balie kon ons (en andere gasten) geen alternatief aanbieden terwijl het hele restaurant was afgehuurd voor een feestje. Terwijl wij ook nog het een en ander te wassen hadden en wat aangegeven werd als mogelijkheid op de papieren in het hotel, kregen wij te horen dat het niet kon. Ook weer met dezelfde minimale enthousiasme.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
BrittaJoo, General Manager van Thon Hotel Kristiansund, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give us feedback reffering your stay!
So sad to here that we could not meet your expectations!
Its not often we have privat partys at the hotel, but that is no excuse for not trying to help out Our guests. We will og through Our rutines to see what went worng.
We sincerely apologize and hope to welcome you back to Thon Hotel Kristiansund!

20 augustus 2016 beoordeeld

Wij moesten de boeking wijzigen en dat ging super goed en zonder problemen Dat beloofde veel goeds .

Bij aankomst ingecheckt en vuile wasgoed willen laten wassen . Volgens de laundy service was dit mogelijk t/m zaterdag dus vrijdag inleveren moest geen probleem zijn . De receptie keek alsof niemand ooit met wasgoed was gekomen en had geen idee of het wel of niet kon . Zaterdag ochtend gecheckt en vuile was weer meegenomen want dat kon niet. moet je het ook niet aanbieden . Affijn vervolgens wilden we een tafel in het restaurant resereveren voor de zaterdag avond . Helaas het hotel was afgehuurd voor een bruiloft hetgeen betekende dat er voor de andere hotel gasten niets anders reste dan buiten de deur te eten . Zelfs een drankje in de bar was niet mogelijk Misschien hadden wij pech maar hier ga ik nooit meer naar terug mag de naam zaken hotel niet hebben en is zeker geen 4 sterren .Toch is er ook iets positiefs de kamers met uitzicht op het water zijn prachtig en het terras buiten is ook prima .Wellicht het verkeerde weekend uitgekozen

Kamertip: Business kamer met uitzicht op water
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you so much for taking the time to give us feedback from your stay!
We sincerely apologize for the laundry challenges you had! We dont have this service during the weekend. We will look into Our rutines so this is not going to happen again.
Its not often we have private partys at the hotel, but still, its no excuses for not helping you out with drinks!
In all, we are so sorry that we could not meet your expectations!
Hope that you will consider comming back!
Welcome to Thon Hotel Kristiansund!

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn modern hotel als je verder vooral historische hotels hebt bezocht in Noorwegen. Leuke plek met top uitzicht over het water en Kristiansund. Goede faciliteiten zoals je van een Thon hotel mag verwachten en een knappe kamer. Heel uitgebreid ontbijt buffet van zeer goede kwaliteit. Avondeten in het restaurant was prima.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you so much for taking the time to give us such nice feedback reffering Your stay With us!
So glad you enjoyd the hotel, Our Food and the service we porvided!
Nogmaals bedankt, en welkom terug naar Thon Hotel Kristiansund!

31 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Een advertentie van Thon Hotels in het tijdschrift van visitnorway.com belooft "zomervoordeel tot 40%". Op 29 augustus gaf de receptionist van het Thon Hotel in Kristiansund aan, dat de zomerperiode al afgelopen is. (het was uiteraard nog zomer, zelfs 21 graden). Hij zei dat hij de advertentie ook misleidend vindt (geen actievoorwaarden), maar hij kan er niets aan doen, de prijs blijft zonder korting. We hebben dus een goedkoper hotel gezocht. Jammer!

• Verbleef: augustus 2013