Beoordeeld op 12 juli 2017

Het hotel staat op een centrale locatie in het leuke Alesund. Onze kamer aan de achterzijde keek uit op (de trappen naar) Mount Aksla met het uitzichtpunt.
Er zijn veel reisgezelschappen in het hotel waaronder de onze.
Grootste teleurstelling tijdens onze 2 dagen: het diner, zo matig en ongeinspireerd.
Grootste pluspunt: het geweldige ontbijt, beter ben ik ze nog niet tegengekomen.
Niet handig: als je beneden in de bar/lounge toch wat wil drinken, moet je terug naar het restaurantgedeelte op de 1e etage.
Fijn dat we een rustdag in het zonnige Alesund hadden, o.a. het uitzichtpunt via 489 treden bestegen en verder geslenterd door het stadje, dat ook een paar gezellige terrassen kent en ook in het havendeel was het gezellig.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

op de kamer viel er niets aan te merken: sfeervol, net, ruim, ... Ontbijt : het beste dat ik tot toe heb gehad.Uitgebreid en verzorgd. Het hotel ontvangt veel groepen. Onze medereizigers hebben nogal wat nachtlawaai te verduren gekregen van buren. Na de hulp van de desk is alles wel snel in orde gekomen.

Kamertip: er zijn kamers met zicht op het water
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 15 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooie en ruime kamer, met een praktische badkamer! Er was een betalende parking vlak bij het hotel. Deze kostte 25 euro per dag. Goeie ligging van het hotel. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, kan wel druk zijn. Goede fitness aanwezig!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel midden in stadje. Vraag om een hoog gelegen kamer en je hebt een prachtig uitzicht. Receptie niet enorm vriendelijk, maar ok. Rest personeel prima. Ontbijt uitstekend. Prachtig fjordenlandschap alom

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 27 juni 2015 via mobiele applicatie

Twee weekenden achtereen in dit hotel verbleven. De eerste keer hadden we een kamer aan de straatzijde met een gedeelte uitzicht op het water. De tweede keer zaten we aan de achterzijde met uitzicht op een parkeerplaats en daardoor veel inkijk. Kamers waren schoon en ruim met zitje ( 2 fauteuils en een tafeltje en bureautje. Badkamers waren eveneens schoon en alles werkte naar behoren. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid en goed. Zouden hier bij een volgend bezoek zeker terugkeren.

Datum van verblijf: juni 2015