15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie en ruime kamer, met een praktische badkamer! Er was een betalende parking vlak bij het hotel. Deze kostte 25 euro per dag. Goeie ligging van het hotel. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, kan wel druk zijn. Goede fitness aanwezig!

Verbleef: juli 2016
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel midden in stadje. Vraag om een hoog gelegen kamer en je hebt een prachtig uitzicht. Receptie niet enorm vriendelijk, maar ok. Rest personeel prima. Ontbijt uitstekend. Prachtig fjordenlandschap alom

Verbleef: april 2016, reisde met familie
27 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee weekenden achtereen in dit hotel verbleven. De eerste keer hadden we een kamer aan de straatzijde met een gedeelte uitzicht op het water. De tweede keer zaten we aan de achterzijde met uitzicht op een parkeerplaats en daardoor veel inkijk. Kamers waren schoon en ruim met zitje ( 2 fauteuils en een tafeltje en bureautje. Badkamers waren eveneens schoon en alles werkte naar behoren. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid en goed. Zouden hier bij een volgend bezoek zeker terugkeren.

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
20 juni 2014 beoordeeld

Mooi hotel in 't centrum van de stad.
Professionele ontvangst. Mooie kamer. Al hing er een hoogtewerker voor ons raam (gauw de gordijnen dicht :)) maar die was 's avonds gelukkig weg...
Comfortabele kamers met zithoek.
Diner hebben we hier niet genuttigd.
Ontbijt was top, echt met uitzonderlijk veel keuze, je wist niet wat eerst te nemen !
Goede kwaliteit van het eten ook!
Mooie inrichting met veel kunst (Miro).
Enige nadeel was het continue bezoek van diensters aan onze tafel, die bordjes wilden meenemen en ons sapjes en koffie en allerlei dingen wouden komen brengen. Dit was er wat over. Maar verder zijn we zeer tevreden.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
19 juni 2014 beoordeeld

Niets dan lof voor dit hotel.
De kamer is prima in orde : alles er op en er aan en helemaal proper. Proficiat voor de poetsvrouwen.
Zowel het ontbijt als het avondeten zijn van een hoge kwaliteit en je hebt een heel grote keuze.
Het personeel aan de check-in was vriendelijk en behulpzaam.
Samengevat : een aan te raden hotel waar je service krijgt voor je ( dure ) geld en waar je niet ontgoocheld wordt.

• Verbleef: juni 2014, reisde alleen