Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (607)
Beoordelingen filteren
607 resultaten
Waardering van reizigers
158
275
129
37
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
158
275
129
37
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 607 beoordelingen
29 juli 2015 beoordeeld

Het hotel is prachtig gelegen aan het water. Je kan vanuit het restaurant genieten van zeezicht. Uitstekend ontbijt, smaakvolle slaatjes in het restaurant, heel vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er geen gratis parking bij het hotel hoort

  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank LieveVandenHautte
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 mei 2015 beoordeeld

Dit is zondermeer een goed hotel met een prachtig uitzicht op een van de Fjorden. Het hotel ligt mooi tegen het centrum net op een van de mooiste plekjes van Alesund. Kamers prima, bedden uitstekend en ontbijt formidabel. Gewoon Scandinavische perfectie. Shuttle naar en van het vliegveld is aan te raden.

  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Kees d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 augustus 2013 beoordeeld

We hadden in april 2013 via een internet-side 2 kamers geboekt voor 4 nachten. Bij het inchecken gaf men eerst maar 1 kamer. Terug wachten vooraleer we werden geholpen door een stuntelend personeelslid. De tweede kamer bleek op een andere verdieping te zijn, alhoewel duidelijk in de "request" was gevraagd voor 2 kamers op dezelfde verdieping. Tja, het hotel was volgeboekt, ze konden daar geen rekening mee houden. Na aandringen kregen we een tweede kamer op dezelfde verdieping : kamer 305, een donkere kamer, met een raam dat maar de helft van de normale ramen had met zicht op de kamer aan de overkant. Er waren geen andere kamers beschikbaar , dus was het te kiezen of te laten. Deze kamer was echt niet haar prijs waard.

Badkamer : wanneer je een douche vervangt door een smal bad, gelieve dan ook de kranen aan te passen : je hebt de keuze tussen ofwel de kranen in je rug te voelen ofwel het kranenwerk incl. sproeier te bedienen met je voeten. Ook de afvoer werd niet aangepast : het water loopt in een restanten van het afvoerrooster welke niet vervangen werd. Gewoon een klassehotel onwaardig.

Personeel : weinig personeel bij het ontbijt : tafels met thermos zonder kopjes, melk of suiker, dan maar naar de koffieautomaat zelf koffie halen. Gebakken eieren: elke dag koud, spek in een kom naast de eieren : nog kouder. Typisch scandinavisch? Weinig afwisseling : bijna 4 dagen het identieke ontbijtbuffet.

Parking : openbaar en betalend, wat toch wel behoorlijk oploopt in Noorwegen.

Algemene conclusie : ik denk niet dat ik ooit nog in dit hotel noch in een ander hotel van de Radison Blu- groep reserveer!!!

  • Verbleef: juli 2013, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Alexia D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juni 2009 beoordeeld

Hotel ligt prachtig aan het water met parkeerplaats naast hotel. Hoetel oogt nieuw en verzorgd. Personeel kan soms wat beter maar overwegend vriendelijk. Ruime kamer met mooie badkamer. Uitzicht van meeste kamers is niet direct op het water (zonde met zo'n ligging). Prima eten. Kwaliteit/prijs is goed.

  • Verbleef: september 2007, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SLBV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aina A, Daglig leder van Radisson Blu Hotel Alesund, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken